کد خبر: ۱۴۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 17
قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی و پس از اعلام تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ بهره، بین ۱۲۰۰ تا ۱۲۴۹ دلار در نوسان خواهد بود.
شفا آنلاین: تازه ترین تحلیل‌ها نشان می‌دهد که قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی و پس از اعلام تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ بهره ، بین ۱۲۰۰ تا ۱۲۴۹ دلار در نوسان خواهد بود.
 
به گزارش شفا آنلاین: اف ایکس استریت در گزارشی نوشت:  قیمت جهانی طلا در شرایط کنونی و پس از اعلام تصمیم فدرال رزرو آمریکا برای افزایش نرخ بهره، بین ۱۲۰۰ تا ۱۲۴۹ دلار در نوسان خواهد بود.

فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست دو روزه خود تصمیم گرفت تا نرخ بهره را به میزان ۰.۲۵ درصد افزایش دهد. این برای دومین بار در ۳ ماه اخیر است که فدرال رزرو نرخ بهره را افزایش داده است.

بر اساس این گزارش ارزش دلار آمریکا با افت نسبی روبرو شده و این مساله کمک زیادی به افزایش قیمت جهانی طلا کرده است.

قیمت طلا در شرایط کنونی تا سطح ۱۲۲۵ دلار در هر اونس افزایش یافته است. پیش بینی می شود فدرال رزرو تا پایان امسال ۲ بار دیگر و در سال آینده نیز ۳ بار نرخ بهره را افزایش دهد.

سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام نتایج نشست بانک مرکزی انگلیس هستند. تحلیل تکنیکال نشان می دهد که سطح مقاومتی قیمت طلا در کوتاه مدت ۱۲۲۶ دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا ۱۲۴۹ دلار افزایش خواهد یافت.

سطح حمایتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی ۱۲۰۸ دلار است و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا تا ۱۲۰۰ دلار کاهش می یابد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: