کد خبر: ۱۴۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 14
زمانیکه والدین از واکسیناسیون فرزندشان خودداری می‌کنند نه تنها کودک خود را به خطر می‌اندازند بلکه سلامت کودکان دیگر را هم در معرض خطر قرار می‌دهند.

شفا آنلاین>سلامت>طبق یکی از برنامه‌های دولت استرالیا کودکانی که واکسینه نشده‌اند از حضور در مراکز نگهداری و مراقبت از کودکان منع می‌شوند.

به گزارش شفا آنلاین، فعالان حوزه سلامت نیز با حمایت از این برنامه و اجرایی شدن آن تاکید کردند که والدین و جامعه موظف هستند از سلامت(Health) کودکان حفاظت کنند.

نظرسنجی انجام شده از ۲۰۰۰ والدین در استرالیا نشان می‌دهد پنج درصد کودکان تحت واکسیناسیون(vaccination) کامل قرار نگرفته‌اند.

"مالکوم ترنبول" نخست وزیر استرالیا با بیان اینکه لازم است اقدامات بیشتری در این زمینه انجام شود به یک مورد فوت کودکی بر اثر سیاه سرفه(Whooping cough) اشاره کرد و گفت: این برنامه اقدامی تئوریک نیست و موضوع مرگ و زندگی مطرح است.

نخست وزیر استرالیا افزود: زمانیکه والدین از واکسیناسیون فرزندشان خودداری می‌کنند نه تنها کودک خود را به خطر می‌اندازند بلکه سلامت کودکان دیگر را هم در معرض خطر قرار می‌دهند.

به گزارش شبکه خبری بی بی سی، بر اساس این برنامه دولت استرالیا کودکان برای آنکه در مراکز نگهداری از کودکان یا مهدهای کودک‌ ثبت‌نام شوند باید تحت واکسیناسیون کامل قرار گیرند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: