کد خبر: ۱۴۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۵ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 13
در ادامه مشخص شد عامل اصلی درگیری نیز پزشک است. وی در تحقیقات به درگیری و ضرب و شتم اعتراف کرد اما مدعی شد که یک لحظه عصبانیت باعث این اتفاق شده است.
شفاآنلاین :پزشک جوان پس از تصادف جزئی خودروی گرانقیمتش با خودروی یکی از متخصصین پزشکی قانونی،ناگهان خودرواش را متوقف کرد و پزشک میانسال را به شدت هدف ضرب و شتم قرار داد.
به گزارش خبرنگار شفاآنلاین،چندی قبل مرد  تلفنی با پلیس 110  تماس گرفت و ازمشاجره جدید و ضرب و شتم خود توسط راننده یک دستگاه خودروی لکسوس خبر داد. او گفت: " ساعت 7:40 دقیقه صبح ازخانهام درحوالی فرمانیه بیرون آمدم و سوار برخودرو شخصی در حال رفتن به محل کارم بودم که در یکی از خیابانها، آیینه خودروام با خودروی لکسوس برخورد کرد. همان موقع توقف کردم اما راننده که مرد جوانی بود با دیدن این صحنه با چهرهای خشمگین و فریادزنان پیاده شد و پرخاش کرد. اما این مشاجره لفظی، لحظاتی بعد به درگیری فیزیکی کشید و مرد جوان بیتوجه به عذرخواهیهای من، بشدت مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و بعد هم فرار کرد.»به دنبال اعلام این شکایت، بلافاصله ردیابی خودروی لکسوس مورد نظر آغاز شد و ساعاتی بعد هم خودرو مورد نظر متوقف شد. در ادامه مشخص شد عامل اصلی درگیری نیز پزشک است. وی در تحقیقات به درگیری و ضرب و شتم اعتراف کرد اما مدعی شد که یک لحظه عصبانیت باعث این اتفاق شده است.با وجود این به دلیل جراحتهای وارد شده به متخصص پزشکی قانونی، پرونده این ماجرا همچنان درجریان است.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: