کد خبر: ۱۴۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - 2017February 19
در این المپیاد ورزشکارانی که عضو نظام پرستاری هستند از دوم تا پنجم اسفند ۹۵ با هم به رقابت می پردازند.
شفا آنلاین>سلامت>هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور با حضور ۶۰۰ شرکت کننده از دوم تا پنجم اسفند ۹۵ در اهواز برگزار می شود.

به گزارش شفا آنلاین، دعیر بوعذار عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور گفت: المپیاد ورزشی پرستاران کشور هر دو سال یک بار در یکی از کلانشهرهای کشور برگزار می شود و از ۱۲۰ هیات مدیره نظام پرستاری سراسر کشور در این جشنواره حضور می یابند.

وی افزود: در این المپیاد ورزشکارانی که عضو نظام پرستاری هستند از دوم تا پنجم اسفند ۹۵ با هم به رقابت می پردازند.

عضو شورای عالی سازمان نظام پرستاری کشور ادامه داد: در سال ۱۳۹۵ این جشنواره به میزبانی خوزستان و در شهر اهواز برگزار می شود که تمامی تمهیدات لازم نیز برای برگزاری هرچه بهتر این المپیاد اندیشیده شده است.

وی افزود: افتتاحیه این جشنواره روز دوشنبه دوم اسفند در سالن امام رضا(ع) شرکت نفت برگزار می شود و حدود ۶۰۰ نفر نیز در این المپیاد حضور می یابند.

بوعذار تصریح کرد: این مسابقات در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج، دو و میدانی، شنا و تیر و کمان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: قشر مظلوم پرستار کشور به این جشنواره ها و گردهمایی ها نیازمند است چرا که پرستاری شغل سخت و دشواری بوده که برگزاری این برنامه ها می تواند از استرس و فشارهای روحی و روانی این قشر کاهش دهد.

دبیر هشتمین جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران کشور، اظهار کرد: آیت الله حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری، استاندار خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز، فرماندار اهواز و رئیس جمیعت هلال احمر استان خوزستان و نمایندگان خوزستان در مجلس از جمله مقاماتی هستند که در مراسم افتتاحیه حضور می یابند.

وی افزود: برگزاری این مسابقات هزینه هایی را برای سازمان نظام پرستاری کشور به دنبال دارد که تامین این اعتبار برای ما دشوار بوده و هرساله به دنبال حامی مالی هستیم.

بوعذار یادآور شد: در زمان حاضر حدود ۱۰ هزار پرستار در استان خوزستان مشغول خدمت هستند که با هماهنگی با هیات مدیره هر شهرستان می توانند در این المپیاد ورزشی شرکت کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: