کد خبر: ۱۴۱۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 09
خودمراقبتی گام نخست در سلامتی هر انسانی محسوب می شود و با توجه به دو اصل مهم ورزش و تعذیه سالم، می توان به سمت تندرستی و سلامتی گام برداشت.
شفا آنلاین>سلامت>همایش سفیران و داوطلبان سلامت پنجشنبه با حضور دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونان وزارت بهداشت، نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی در سالن شرکت ملی گاز بندرعباس برگزار شد.

به گزارش شفا آنلاین،مدیرروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان درحاشیه برگزاری این همایش اظهار داشت: این همایش با هدف خودمراقبتی، توسعه بهداشت و جامعه سالم و مشارکت دستگاههای اجرایی استان وباحضور 650 دانش آموز دختر و پسر مقطع دبیرستان از سراسر استان به همراه والدینشان برگزار شده است.
دکتر فاطمه نوروزیان با بیان اینکه این همایش در راستای اجرای برنامه های خودمراقبتی و لزوم توجه به این برنامه ها از سوی دانش آموزان برگزار شده، خاطرنشان کرد: خودمراقبتی گام نخست در سلامتی هر انسانی محسوب می شود و با توجه به دو اصل مهم ورزش و تعذیه سالم، می توان به سمت تندرستی و سلامتی گام برداشت.
وی با اشاره به اینکه حفظ و ارتقای سلامت جامعه درگرو اجرای برنامه ملی خود مراقبتی است ، افزود: این همایش ویژه دانش آموزان دوره دبیرستان برگزار و در آن کارشناسان بهداشت و درمان پیرامون موضوعات مربوط به خود مراقبتی مطالب تخصصی ارائه کردند.
لازم به ذکر است، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور شرکت در بیست و پنجمین اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور که ازروز گذشته به میزبانی بندرعباس آغاز شده و تا عصر امروز ادامه دارد، به هرمزگان سفر کرده است.
دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی فردا درمراسم راهپیمایی 22 بهمن بندرعباس سخنرانی می کند.
برچسب ها: سلامت ، خودمراقبتی ، تغذیه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: