کد خبر: ۱۴۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 01
اولویت اول، اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری می باشد و علی رغم مخالفت‌های وزارت بهداشت به شورای عالی بیمه مطرح شده و در حال اجراست.
شفا آنلاین>سلامت>قائم مقام سازمان نظام پرستاری گفت: اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری و همچنین اصلاح تعرفه‌های خدمات پرستاری در منزل پیشنهاد شده است.

به گزارش شفا آنلاین،
محمد شریفی‌مقدم قائم مقام سازمان نظام پرستاری در نشست خبری سازمان نظام پرستاری که صبح امروز به مناسبت روز پرستار برگزار شد، با اشاره به اینکه سازمان نظام پرستاری سعی در حل مشکلات و موانع پرستاری دارد، اظهار داشت: سازمان نظام پرستاری در تلاش است تا از طریق رایزنی‌ها مشکلات مربوط به پرستاران را بررسی کند.
 
وی با ببان اینکه سازمان درخصوص اجرای طرح تحول نظام سلامت با کمیسیون بهداشت و درمان و رییس و نمایندگان مجلس جلساتی برگزار کرده است، تاکید کرد: در این راستا کارگروه‌های مختلفی تشکیل شده و یکی از این کار گروه‌ها کمیته مشترک سازمان است و دستاوردهای خوبی نیز داشته است.
 
مدیرکل سازمان نظام پرستاری با اعلام اینکه ۸۰ نفر از نمایندگان مجلس به طرح تعرفه گذاری خدمات رای داده اند، افزود: طرح تعرفه گذاری خدمات پرستاری با پیگیری های این سازمان هنوز اجرایی نشده اما نظام پرستاری مجددا این موضوع را مطرح کرده که با رای حداکثری مورد تایید قرار گرفته است.

شریفی مقدم با بیان اینکه سعی داریم از طریق کمیسیون تلفیق، بودجه تعرفه گذاری را دریافت کنیم، تصریح کرد: نظام پرستاری یک نهاد مردمی است و باید با نمایندگان ارتباطات خوبی برقرار کند که مسائل و مشکلات سازمان از راه های مختلف به گوش مسئولان رسیده است.
 
وی با اشاره به اولویت‌های سازمان نظام پرستاری تاکید کرد: اولویت اول، اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری می باشد و علی رغم مخالفت‌های وزارت بهداشت به  شورای عالی بیمه مطرح شده و در حال اجراست.
 
قائم مقام سازمان نظام پرستاری با تاکید بر اینکه طرح تعرفه گذاری خدمات پرستاری باعث حل نیازهای مردم می‌شود، اظهار داشت: از ۱۳۸۸ آیین نامه پرستار در منزل تایید شد اما به دلیل عدم پوشش بیمه ای، این مراکز غیر فعال شده  و سال گذشته این طرح مجددا مطرح شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: