کد خبر: ۱۳۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 26
تربیت نیروی پرستار و بکارگیری آنان در بیمارستان ها باعث بهبود سلامت مردم و ارایه خدمات بهتر به بیماران می شود.
شفا آنلاین>سلامت>معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مراغه، گفت: کمبود پرستار در بیمارستان های مراغه مانع ارائه خدمات مناسب به بیماران می شود.

به گزارش شفا آنلاین،اعلایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مراغه با بیان اینکه دانشگاه مراغه دانشگاه نوپایی است، گفت: این دانشگاه از سال ۹۱ به طور مستقل فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه اولین بیمارستان مراغه در سال ۱۳۰۴ ساخته شده است، اظهار داشت: در بیمارستان های مراغه هر ۱۰ الی ۱۲ بیمار یک پرستار داشته که این عامل مانع مراقبت مناسب و ارایه خدمات بهتر به آنان می شود.

اعلایی با بیان اینکه افزایش نیروی پرستاری باعث کاهش ناملایمات و نابسامانی های مردمی می‌شود، تاکید کرد: تربیت نیروی پرستار و بکارگیری آنان در بیمارستان ها باعث بهبود سلامت مردم و ارایه خدمات بهتر به بیماران می شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مراغه با بیان اینکه این دانشگاه ها بر اساس منطقه آمایشی و در قالب سیاست های وزارت خانه و شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت می کنند، تصریح کرد: گسترش 10 رشته در شاخه های علوم پزشکی باعث راه اندازی چند دانشکده و افزایش جذب دانشجو در مراغه شده است.

وی با تاکید بر اینکه اکنون دانشگاه مراغه دارای 650 دانشجو است، بیان کرد: مسئولان دانشگاه جهت بهبود کیفیت کلاس های دانشگاهی، آموزش ها و افزایش هیئت علمی و دانشجویان باید نظارت بر عملکرد و فعالیت های دانشگاه را  افزایش دهد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: