کد خبر: ۱۳۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۵ - 2017January 16
وزارت بهداشت آمریکا حکمرانی بر جهان پزشکی و دارویی را در تمام جغرافیای کره زمین، جزو حقوق بدیهی خود می داند.
شفا آنلاین:تحلیل گر رویدادهای پزشکی و دارویی ضمن انتقاد از حکمرانی کشورهای سلطه گر بر بازار دارو گفت: ما می توانیم مسخ شدگی و فروپاشی خودباوری در مقابل جهان غرب را با تاسیس سازمان غذا و داروی آسیا مداوا کنیم.

به گزارش شفا آنلاین،سید روح الله حسینی گفت: وزارت بهداشت آمریکا حکمرانی بر جهان پزشکی و دارویی را در تمام جغرافیای کره زمین، جزو حقوق بدیهی خود می داند.

وی تصریح کرد: شرکت های عظیم داروسازی در آمریکا، جسم انسان ها را حتی پیش از تولد آماده مصرف داروهای خود می کنند.

این فعال دارویی مکانیزم تولید ثروت شرکت های داروسازی چندملیتی را به رگ های عظیم و گسترده ای تشبیه کرد که تمام کره زمین را در بر گرفته اند و همه ساکنین جهان را به مواد شیمیایی خود معتاد کرده اند.

وی گفت: رسانه های تحت کنترل آمریکا، پیش بینی های بدبینانه ای درباره آینده کره زمین منتشر می کنند. آن ها دو سوم جمعیت فعلی کره زمین را خارج از تحمل محیط زیست عنوان کرده و آن را یک تهدید جدی علیه حیات خود می دانند و از اتمام منابع کره زمین و نابودی زندگی بشر حرف می زنند.

حسینی ادامه داد: وقتی آن ها از واژه بشر استفاده می کنند منظورشان گروه برگزیده ای از میلیاردرها و وابستگان نسبی و سببی آن هاست. چرا که بر اساس مستندات آماری می بینیم گاه برای تست یک داروی ناآزموده از جان شهروندان آمریکایی مایه می گذارند.

این تحلیل گر رویدادهای پزشکی و دارویی با ذکر مثالی ادامه داد: وزارت بهداشت آمریکا به یکی از شرکت های دارویی خود اجازه داد فرمولاسیون ناقص و ناآزموده ای به نام «وایاکس» را بدون طی مراحل متعارف بر روی بیماران مبتلا به آرتروز بیازماید.

وی افزود: در این آزمون مرگ بار 60 هزار شهروند آمریکایی جان خود را از دست دادند و حدود 130 هزار مورد حمله قلبی و سکته مغزی ثبت شد. شرکتی که وایاکس را ساخته بود، بیش از 11 میلیارد دلار سود کرد. این شرکت با پرداخت 950 میلیون دلار جریمه داوطلبانه به دولت آمریکا و 4 میلیارد دلار غرامت به قربانیان وایاکس، بر جنایات شگفت انگیز خود سرپوش گذاشت. اروپا با بررسی پرونده های غیرقابل اطمینان FDA علیه مصرف کنندگان دارو، عکس العمل نشان داد و با تاسیس تشکیلات نظارت بر غذا و داروی اتحادیه اروپا، راه محتاطانه ای در مقابل تحمیلات پزشکی و دارویی FDA در پیش گرفت.

حسینی اظهار داشت: متاسفانه شعارهای ضد امپریالیستی ما بیشتر به یک ژست تبدیل شده و در مقام عمل اکثرا در رویای کسب مهر تایید FDA و بعضا غذا و داروی اروپا هستند.

این فعال دارویی عنوان کرد: ما می توانیم مسخ شدگی و فروپاشی خودباوری در مقابل جهان غرب را با تاسیس غذا و داروی آسیا مداوا کنیم. ما می توانیم با دعوت از کشورهای آسیایی، دانشمندان علم پزشکی و داروسازی را در قالب سازمانی قاره ای جهت نظارت بر غذا و دارو در کشورمان سازماندهی و سامان بخشی کنیم و پس از آن با بر طرف کردن موانع تبعیض در صادرات، اقتصاد داروسازی های خودی را تقویت کرده و این بار با نگاهی رها شده از تحمیلات، به مقوله درمان بیندیشیم.

وی گفت: بسیاری از دانشمندان پزشکی اعتقاد دارند بیماری های توانفرسایی که گریبان بشر امروز را گرفته، با سیاست های آزموده شده شرکت های چند ملیتی درمان پذیر نیستند. آن ها بیشتر به تثبیت درآمدهای نجومی خود می اندیشند تا درمان دردهای بیمارانی که به زعم آنان باعث خاموش شدن ماشین تولید پول شان خواهد شد.

برچسب ها: بهداشت ، دارو ، آسیا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: