کد خبر: ۱۳۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۰ - ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - 2016November 26
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی تمامی طرح‌های مربوط به تفحص از حوزه بهداشت و درمان در یک جلسه علنی مجلس خبر داد.
شفا آنلاین:سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی تمامی طرح‌های مربوط به تفحص از حوزه بهداشت و درمان در یک جلسه علنی مجلس خبر داد.

به‌گزارش شفا آنلاین، محمدنعیم امینی فرد با اشاره بررسی طرح تحقیق و تفحص از سازمان غذا و دارو و طرح تحول سلامت در کمیسیون بهداشت و درمان، گفت: طبق مشورت های صورت گرفته با رییس مجلس شورای اسلامی، دکتر لاریجانی بر این باور بودند که تمامی مباحث مربوط به تحقیق و تفحص از حوزه بهداشت و درمان تجمیع شود.

نماینده مردم ایرانشهر درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه می توان تمامی طرح های تحقیق و تفحص از حوزه بهداشت و درمان را در یک جلسه از صحن مطرح کرد، افزود: نمی توان در حوزه مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان در هر جلسه‌ای از وزیر و مسئولان وزارت بهداشت دعوت کرد تا پاسخگو باشند بنابراین در پی پیشنهاد رئیس مجلس، کمیسیون بهداشت و درمان هم این موضوع را پذیرفته است.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طرح های تفحص از حوزه بهداشت به صورت جداگانه بررسی خواهند شد، تصریح کرد: اما همه موارد درمجموع دریک روز در صحن علنی مطرح می شوند.

برچسب ها: کمیسیون ، مجلس ، سازمان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: