کد خبر: ۱۲۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 31
دبیر جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور اعلام کرد:
دبیر جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور گفت: در حقیقت وزیر بهداشت نخستین کسی هستند که بلندترین قدم‌ها را برای رهایی جامعه آزمایشگاهی از گمنامی برداشتند و ذکر نام "تجمع اعتراض آمیز" به آن برای نان درآوردن است.
شفاآنلاین>جامعه پزشکی>دبیر جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور گفت: از مهمترین خواسته‌های آزمایشگاهیان اجرای قوانین ارتقای بهره وری، قرار گرفتن این حرفه در فهرست مشاغل سختی کار درجه سه، بازگشایی مقطع دکترای حرفه ای علوم آزمایشگاهی و نیز نظارت و محدودیت ورودی به این رشته است.

به گزارش شفاآنلاین،حبیب الله فاضلیان - رئیس هیئت مدیره و دبیر جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور اظهار داشت: دلیل اصلی آزمایشگاهیان برای حضور در تالار همایش‌های وزارت بهداشت، تشکر از خدمات و توجهی است که دکتر هاشمی در مدت حضور خود در دولت برای جامعه آزمایشگاهی انجام داده است.

فاضلیان افزود: در حقیقت وزیر بهداشت نخستین کسی هستند که بلندترین قدم‌ها را برای رهایی جامعه آزمایشگاهی از گمنامی برداشتند و ذکر نام "تجمع اعتراض آمیز" به آن برای نان درآوردن است.

رئیس هیئت مدیره و دبیر جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور گفت: ما ضمن تشکر از وی و قدردانی از دستوراتی که ابلاغ کردند، بر اجرای این دستورات پافشاری داریم.

به گزارش وزارت بهداشت - فاضلیان عنوان کرد: از مهمترین خواسته‌های آزمایشگاهیان کشور اجرای قوانین ارتقای بهره وری، قرار گرفتن این حرفه در فهرست مشاغل سختی کار درجه سه، بازگشایی مقطع دکترای حرفه ای علوم آزمایشگاهی و نیز نظارت و محدود کردن ورودی به این رشته است.

رئیس هیئت مدیره و دبیر جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور با اشاره به نامیدن عنوان "تجمع اعتراض‌آمیز" به حضور آزمایشگاهیان در تالار همایش‌های وزارت بهداشت در برخی رسانه‌های غیررسمی، تأکید کرد: با احترام به همه اصحاب رسانه، ما اجازه نخواهیم داد که احیاناً کسی درد آزمایشگاهیان را پله‌های ترقی خود قرار دهد و حضور ما را به شکل‌های مختلف به عنوان اعتراض جلوه دهد و از آن سوء‌استفاده کند.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: