کد خبر: ۱۲۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 18
شفا آنلاین>اجتماعی>رئیس سابق سازمان امداد و نجات در ارتباط با تغییرات جدید مدیریتی در سازمان امداد و نجات توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش شفا آنلاین،ناصر چرخساز در ارتباط با حواشی تغییر و تحولات جدید در سازمان امداد و نجات گفت: بنده سابقه هجده سال فعالیت در جمعیت هلال احمر دارم و بارها در پست‌های مختلف مدیریتی، وظایف خود را انجام داده‌ام.

وی افزود: در حال حاضر در قالب یک چرخش مدیریتی، رئیس جمعیت هلال احمر تصمیم به جابجایی من از یک موقعیت به موقعیت دیگر گرفته و بنده تابع این تصمیم هستم. 

رئیس سابق امداد و نجات با تأکید بر اینکه علت این جابجایی موضوع خاصی نبوده، تصریح کرد: بنده به عنوان یک امدادگر، تابع تصمیم رئیس جمعیت بوده و همچون سرباز هر آنچه آنها بگویند انجام خواهم داد و نیازی نیست که واکنشی به این موضوع داشته باشم.

چرخساز اضافه کرد: قرار است در پست مدیریتی از من استفاده شود و امروز و فردا دقیقاً این موضوع مشخص خواهد شد، البته چون مسئله قطعی نشده است، گفتن آن جایز نیست چرا که شاید برنامه‌ها را دچار اختلال کند.  

وی با بیان اینکه در مورد تغییر رئیس سازمان امداد و نجات، بداخلاقی اطلاع‌رسانی صورت گرفته است، گفت: اینکه گفته می‌شود بنده به دلیل دوری کار از محل سکونت، خود از این منصب کنار رفته و تمایل به تغییر داشته‌ام، صحت ندارد، چرا که 14 سال بوده که از تهران به کرج و یا برعکس تردد داشته و مشکلی برای کار نداشته‌ام، اکنون نیز محل سکونت من کرج است و پست مدیریتی‌ام نیز در کرج بوده و مشکل خاصی در این زمینه نیست. 

رئیس سابق امداد و نجات بیان داشت: دلیل جابجایی من مشکل خاصی نبوده و خلافی صورت نگرفته که من را برکنار کنند، تنها یک چرخش مدیریتی صورت گرفته که آن هم از قبل به من اعلام شده بود. 

چرخساز در پاسخ به اینکه چرا با وجود اطلاع از تغییر مدیریتی در سازمان تصمیم به برگزاری نشست خبری با وجود اصحاب رسانه گرفتید، گفت: تصمیم من این بوده که تا لحظه آخر فعالیتم همچون روز اول برنامه‌ها را انجام دهم و این ماهیت هلال احمر بوده که تا آخرین لحظه کارهای خود را انجام دهیم. ساعت تغییر مدیریت من نیز مشخص نبود و اینکه نشست خبری را مرتبط با تغییر پست مدیریتی من  عنوان کردند، از حواشی انجام گرفته است، ولی اعتقاد دارم یک مدیر تا لحظه آخر باید همچون روز اول انتصابش فعالیت کند. 

وی با اشاره به اینکه من از کارم برکنار نشده‌ام، گفت: قرار است از بنده در یک پست مدیریت دیگر استفاده شود. 

چرخساز در مورد اینکه گفته می‌شود شما برای برگزاری نشست خبری با روابط عمومی جمعیت هماهنگی نداشته‌اید، گفت: قرار نیست همه نشست‌های من با جایی هماهنگ شود،وظیفه من اطلاع‌رسانی به موقع است و برگزاری نشست،منافاتی با این جابجایی نداشته، همچنین اصحاب رسانه بارها و بارها شب‌هنگام، صبح و حتی نیمه‌شب جهت پیگیری اخبار حوادث با بنده تماس گرفته و من نیز پاسخگو بوده‌ام.

رئیس سابق سازمان امداد و نجات در مورد انتصاب قائم‌مقام به جایگزین وی گفت: آقای سلیمی سابقه خوبی در حوزه هلال احمر دارد و مدتی نیز قائم مقام این سازمان بوده، انشاءالله موفقیت‌های بیشتر برایشان حاصل شود. 

چرخساز با بیان اینکه هیچ‌گونه جای نگرانی برای تغییر و تحولات جدید نیست، گفت: بنده هر کاری که از دستم برآید برای آقای سلیمی انجام خواهم داد، ولی باید توجه داشت که من از یک ماه قبل در جریان تغییرات بوده‌ام.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: