کد خبر: ۱۲۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲:۴۵ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 19
شفا آنلاین>سلامت جنسی> تسارو، یک شرکت بیوفارمای متمرکز بر شاخه انکولوژی، در روزهای اخیر اعلام کرد که سازمان غذا و داروی آمریکا، داروی نیراپاریب(Niraparib) را برای درمان مبتلایان به موارد عودکننده بدخیمی حساس به پلاتین تخمدان و لوله های فالوپ یا بدخیمی اولیه پریتونئال، در مسیر تایید تسهیل شده بررسی خواهد کرد
به گزارش شفا آنلاین،تسارو، درخواست بررسی ثبت داروی جدید مربوط به نیراپاریب را به سازمان غذا و داروی آمریکا ارائه کرده و درصدد است که این درخواست را طی 3ماهه چهارم سال میلادی جاری به نتیجه برساند. همچنین این شرکت درخواست ثبت داروی جدید برای نیراپاریب را در 3ماهه آخر سال میلادی جاری به آژانس دارویی اتحادیه اروپا ارائه خواهد کرد. درخواست بررسی ثبت داروی جدید، مسیری برای تسهیل ورود به بازار داروهایی است که نیاز پزشکی مبتلایان به یک بیماری شدید را پاسخ می دهند.

 مری لین هدلی، مدیرعامل شرکت تسارو می گوید:"ارائه درخواست ثبت داروی جدید نیراپاریب، گام مهمی برای شرکت تسارو محسوب می شود و ما همکاری خود را با سازمان غذا و داروی آمریکا تا به نتیجه رساندن این درخواست ادامه خواهیم داد. ما قصد داریم که نتایج به‌دست آمده از مطالعه فاز3 خود روی نیراپاریب-با نام مطالعه NOVA-را در سمپوزیومی در نشست سالانه انجمن مدیکال انکولوژی اروپا ارائه کنیم."


       مطالعه NOVA، مطالعه ای از نوع فاز3، با استفاده از دارونما و دوسوکور روی نیراپاریب است که در آن بیش از 500 بیمار مبتلا به بدخیمی عودکننده تخمدان که اخیرا رژیم های شیمی درمانی با پایه پلاتین مصرف کرده بودند، شرکت داشتند.

       نیراپاریب، یک مهارکننده خوراکی و یک‌بار در روز PARP است که اخیرا در 4 مطالعه بالینی تحت بررسی قرار گرفته است. نیراپاریب در مطالعات اولیه، فعالیت ضدتوموری علیه انواع مختلف تومورها نشان داده و در ترکیب درمانی با داروهای مختلف پرپتانسیل شناخته شده است.

منبع:سایت رسمیFDA



غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مقصود مرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
0
سلام برای تهیه داروی niraparib چه باید کرد؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: