کد خبر: ۱۲۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 17
شفا آنلاین>سلامت> مدیرکل نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از اجرای 2 مانور بزرگ پایش سطح عرضه تجهیزات پزشکی خبر داد و تاکید کرد: تجهیزات پزشکی قاچاق را آتش می زنیم.
به گزارش  شفا آنلاین، محمود بیگلر با اشاره به دستور صریح رهبر معظم انقلاب درباره به آتش کشیدن کالاهای قاچاق، افزود: اینگونه محصولات غیرمجاز درصورت مصرف در مراکز درمانی، قطع به یقین و بدون کوچک ترین ملاحظه ای امحا می شوند.
وی خاطرنشان کرد: برای آنکه بتوانیم سطح عرضه را برای تجهیزات و ملزومات پزشکی قاچاق ناامن کنیم، 2مانور بزرگ پایش مراکز عرضه را طی روزهای آینده در دستور کار قرار داده ایم.
مدیرکل نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی این سازمان اظهار کرد: تجهیزات و ملزومات دندانپزشکی و آزمایشگاهی در اولویت این طرح است.
سازمان غذا و دارو چندی پیش نیز خبر داده بود که اقداماتی در دست اجراست تا از همکاری بیمه ها با موسسات واردکننده تجهزات پزشکی قاچاق، جلوگیری شود.
همچنین نظارت بر تجهیزات پزشکی به منظور ساماندهی جدی در بازار قاچاق تجهیزات پزشکی از طریق شبکه توزیع مویرگی تجهیزات پزشکی میسر و دستورالعمل های مربوط به آن ابلاغ شده است.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: