کد خبر: ۱۲۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 11
شفا آنلاین>سلامت>دومین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) روزهای ٢٤ تا ٢٦ شهریور ماه سال جاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.
به گزارش شفا آنلاین، این نمایشگاه با هدف ارائه اطلاعات در خصوص فعالیت های صادراتی و وارداتی و معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در ایران برگزار خواهد شد.
براساس این گزارش، ٤٠٠ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای بلژیک، آلمان، انگلیس، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، سوئیس و همچنین کشورهای آسیایی از جمله هند، کره جنوبی و چین در حوزه های مختلف داروسازی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
ایجاد تسهیلات و خدمات قراردادی برای شرکت های حاضر در نمایشگاه، بازدید بیش از 10 هزار نفر از مسئولان و مدیران کشور، سفرای کشورهای خارجی، نمایندگان اتاق های بازرگانی و دفاتر همکاری، صاحبان صنایع، متخصصان، فارغ التحصیلان و دانشجویان، بازدید از هیات های تجاری و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در صنعت داروسازی، از مهمترین برنامه های این نمایشگاه به شمار می رود.
همچنین معرفی آخرین دستاوردها و نوآوری های صنعت داروسازی ایران، ایجاد ارتباط با مراکز تحقیقاتی و پژوهشی بین المللی، برگزاری پانل های تخصصی، کارگاه های آموزشی، ارائه مورد کاوی ها و برگزاری اولین نمایشگاه کتاب های تخصصی علوم دارویی و پزشکی- دانشگاهی، از دیگر برنامه های این نمایشگاه قلمداد می شود.
دومین نمایشگاه بین المللی دارو، صنایع و تجهیزات وابسته ایران با 15 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی، یکی از بزرگترین گردهمایی صنعت داروسازی در ایران و خاورمیانه است که فرصتی مناسب برای متخصصان، صاحبان صنایع و بازرگانان به منظور گسترش تعاملات تجاری و تبادل فناوری فراهم کرده است.
اولین نمایشگاه بین المللی دارو، صنایع و خدمات وابسته با عنوان ایران فارما نیز شهریور ماه سال 93 با حضور و مشارکت دهها شرکت داخلی و خارجی و نهاد ها و سازمان های مختلف دولتی و بخش خصوصی، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران تهران برگزار شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: