کد خبر: ۱۲۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 10
شفا آنلاین>سلامت>رییس ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) درباره جزییات تفاهم‌نامه ساخت 88 مرکز جامع سلامت توضیحاتی را ارائه کرد.
به گزاش شفا آنلاین، دکتر محمد مخبر در مراسم امضای تفاهم‌نامه 88 مرکز جامع سلامت و مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی در سیستان و بلوچستان، گفت: جهت‌گیری اصلی ما را در خدمات حوزه سلامت را وزارت بهداشت تعیین می‌کند و ما از تصمیم‌گیری‌های این وزارتخانه پیروی می‌کنیم.

وی افزود: طی 3 الی 4 سال گذشته محوریت محرومیت‌زدایی و خدمت به محرومان در چارچوب اقتصاد مقاومتی را آغاز کردیم و براین اساس 4000 روستا را از 30 تا 100 درصد همه مشکلات‌شان را رفع کردیم.

رییس ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه در این راستا، ستاد اشتغال‌زایی فراوانی را در این مناطق ایجاد کرده است، اظهار کرد: دغدغه جدی ما در سیستم بهداشت و درمان، خدمت‌دهی به محرومان است که پرچمداری اصلی آن نیز در دست وزیر بهداشت قرار دارد که توانستند سلامت را به عنوان دغدغه عمومی مطرح کرده و آن را جزو اولویت‌های مسوولان قرار دهند.

مخبر با بیان اینکه در گذشته تفاهم‌نامه ساخت 10 بیمارستان را امضا کرده بودیم، گفت: بر این اساس دو مرکز را تحویل دادیم و دو مرکز نیز تا دو هفته آینده آماده تحویل می‌شوند. در عین حال 9 مرکز را نیز تا پایان امسال تحویل می‌دهیم.

وی تفاهم‌نامه امروز را در مسیر محرومیت‌زدایی عنوان کرد و گفت: در این تفاهم‌نامه احداث 88 مرکز بهداشتی درمانی در سیستان و بلوچستان و دو مرکز سرطان در تهران آمده است. در مجموع در بخش‌های مختلف حوزه سلامت 2000 میلیارد اعتبار را اجرایی کرده‌ایم.

رییس ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) تاکید کرد: رویکرد اصلی ما در این مراکز، خدمت رسانی به محرومان با حداقل هزینه است؛ به طوری که صددرصد هزینه‌های افراد محروم را تقبل می‌کنیم.

مخبر با بیان اینکه در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همه اقدامات در جهت منافع محرومان انجام می‌شود و مخاطب همه اقدامات‌مان محرومان هستند،‌ گفت: به طوری که امروز در کارهای اقتصادی هم به سمت مناطق محروم رفته‌ایم و در چارچوب اقتصاد مقاومتی حرکت می‌کنیم. همچنین 265 طرح را در ستاد اجرا کرده‌ایم و 3000 طرح را در نوبت اجرا داریم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: