کد خبر: ۱۲۲۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - 2016September 08
شفا آنلاین>بیمه و بانک>تعاونی اعتبار وحدت که با تابلوی موسسه آرمان در حال فعالیت است، روز گذشته یک خبر خوش برای مشتریان خود داشت این خبر هم نامه بانک مرکزی به بانک ها و موسسات برای مجاز بودن ارائه خدمات بانکی به این تعاونی بود.
به گزارش شفا آنلاین، تعاونی اعتبار وحدت(آرمان) سال گذشته قرار بود در موسسه کاسپین ( آرمان سابق) ادغام شود، اما در نهایت این موضوع نهایی نشد و این تعاونی با همان تابلوی موسسه آرمان به فعالیت خود ادامه داد.

این تعاونی و در کنار یک تعاونی دیگر از نام موسسه آرمان استفاده می کنند.اما تنها تعاونی وحدت است که بانک مرکزی در نامه جدید خود به بانک ها از مجاز بودن این تعاونی برای دریافت خدمات بانکی اشاره کرده است.برای همین مشتریان باید برای سپرده گذاری مراقب باشند.

این تعاونی اعتبار از چندی پیش برای ادامه فعالیت خود، موضوع ادغام با موسسه اعتباری توسعه را در دستور کار خود قرار داده است.

ماجرای ادغام با توسعه و خرید سهام این موسسه توسط تعاونی وحدت(آرمان) تا مرحله تفاهم میان دو طرف نیز جلو رفته و حالا باید دید در آینده چه رخ خواهد داد؟

ادغام تعاونی وحدت و موسسه اعتباری توسعه بعنوان اولین موسسه اعتباری کشور موجب می شود، موسسه اعتباری توسعه جانی تازه بگیرد و به ارائه خدمات بانکی به مشتریان خود بپردازد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: