کد خبر: ۱۲۰۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - 2016August 27
شفاآنلاین>جامعه پزشکی>دانشمندان برتر دنیا در قالب هفدهمین جشنواره بین المللی تحقیقاتی رویان(پزشکی تولید مثل و سلول های بنیادی) روزهای 10 تا 12 شهریور گرد هم می آیند.
به گزارش شفا آنلاین : دکتر حمید گورابی, رییس هفدهمین جشنواره بین المللی رویان روز شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: 175 طرح تحفیقاتی از 36 کشور به این جشنواره ارسال شده است.
وی اظهار کرد: بیشترین طرح های تحقیقاتی از سوی کشورهای امریکا با 24 طرح, هند با 23 طرح, چین و ایران با 17 طرح, استرالیا با 9 طرح , کانادا با 8 طرح, ایتالیا و انگلیس با 7 طرح به جشنواره رویان ارسال شده است.
گورابی ادامه داد که از مجموع طرح های ارسال 77 طرح مربوط به حوزه پزشکی تولید مثل و بقیه نیز در ارتباط با حوزه سلول های بنیادی است.
وب به برندگان این جشنواره اشاره کرد و گفت: پنج محقق بین المللی و سه محقق داخلی به عنوان برندگان این جشنواره انتخاب شدند.
گورابی ادامه داد که پروفسور ژیانگو ژایو از چین به عنوان برنده گروه بیوتکنولوژی, پروفسور پیتر کوپمن از استرالیا برنده گروه جنین شناسی, دکتر محمد شریف تابع بردبار از امریکا برنده گروه طب ترمیمی, پروفسور میگویل رامالهو سانتوس از امریکا برنده گروه ژنتیک این جشنواره انتخاب شدند.
وی ادامه داد که در بخش داخلی این جشنواره نیز دکتر اناهیتا محسنی میبدی به عنوان برنده گروه ژنتیک, دکتر کامران قایدی برنده گروه سلول های بنیادی و دکتر محسن شرفی برنده مشترک گروه های جنین شناسی و بیوتکنولوژی انتخاب شدند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: