کد خبر: ۱۲۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 21
شفا آنلاین>سلامت>معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به مناسبت فرا رسیدن اول شهریور (زادروز ابوعلی سینا) -روز پزشک- و پنجم شهریور (زادروز محمد زکریای رازی ) -روز داروساز- در پیام‌های جداگانه‌ای این دو روز را به همکاران پزشک و داروساز تبریک گفت.

به گزارش شفا آنلاین، متن پیام های دکتر محمدعلی همتی به شرح زیر است:

همکاران محترم پزشک
خداوند منان را شاکرم که توفیقی نصیبم نمود تا بار دگر به نمایندگی از سازمان تأمین‌اجتماعی فرا رسیدن روز پزشک را به همکاران عزیز خودم تبریک عرض نموده و از این که نعمت خدمت به دردمندان و تسکین بیماران و شفای آنان را به درستی درک کرده و پاس داشته‌اید و تلاشی همه جانبه برای بهبود بیماران مبذول نموده‌اید، از یکایک شما سپاسگزاری می‌نمایم.
شما عزیزان که وارث حکیم فرزانه شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا هستید، با وجود مشکلات عدیده، هیچ گاه در ارائه خدمات به بیماران کوتاهی نکرده و دلسرد نخواهید شد؛ زیرا عهدی که با خدای خود بسته‌اید و سوگندی که یاد کرده‌اید، شما را همواره در مسیر پیش‌روی راسخ و استوار می‌گرداند و این موهبتی است که لذت خدمت را برای شما دو چندان می‌کند و با هیچ معیار و پاداش مادی قابل جبران نخواهد بود.
اینجانب ضمن تبریک مجدد روز پزشک و آرزوی سلامتی همه اعضای فرهیخته و خدوم جامعه پزشکی کشور امیدوارم در سایه توکل به ائمه اطهار و حفظ ارزش‌های والای انقلابی با اولویت قرار دادن رضایتمندی بیماران و تلاش در راستای ارتقای سلامت بیمه‌شدگان عزیز تأمین‌اجتماعی خدمتگزاری شایسته برای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

همکاران محترم داروساز
پنجم شهریورماه زادروز دانشمند بزرگ مشرق زمین حکیم زکریای رازی شیمیدان، طبیب، داروشناس و داروساز بزرگ ایرانی فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت جامعه پرتلاش و توانمند داروسازان کشور در تکمیل چرخه تأمین سلامت است.
اکنون پس از گذشت سال‌ها از حیات پربرکت آن دانشمند عظیم‌الشأن، داروسازان کشور در تلاش برای تولید علم، خودکفایی و تضمین سلامت جامعه نقش ارزشمند و اساسی خود را ایفا می‌کنند.
بی‌شک بخشی از دستاوردهای سازمان در درمان مستقیم حاصل زحمات و تلاش‌های بدون وقفه بیش ا ز ٥٠٠همکار داروساز در مدیریت‌های درمان و مراکز درمانی است که با استفاده از توان فنی، نقش کلیدی در منطقی کردن هزینه‌های دارویی سازمان دارند. همچنین با نگرش علمی خود در فرایند درمان صحیح و ارتقای سلامت بیماران و حفاظت آنان از بروز عوارض ناخواسته دارویی ایفای نقش می‌کنند.
اینجانب این روز را به همه داروسازان به ویژه همکاران محترم شاغل در سازمان تأمین‌اجتماعی تبریک عرض نموده و سربلندی و توفیق روزافزون شما بزرگواران را در خدمت به بیمه‌شدگان عزیز از درگاه خداوند متعال خواستارم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: