کد خبر: ۱۱۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 16
شفا آنلاین>سلامت>رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران می‌گوید: اورژانس تهران ضعیف‌ترین اورژانس کشور محسوب می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین، رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران می‌گوید: اورژانس تهران ضعیف‌ترین اورژانس کشور محسوب می‌شود.

حافظی با اشاره به تصادفی که روز شنبه ۲۳ مرداد ماه در خیابان آموزگار واقع در منطقه ۱۳ شهر تهران اتفاق افتاد، اظهار داشت: در این حادثه یک نوجوان مصدوم شد.

وی با بیان اینکه در خصوص این حادثه به پلیس راهور و اورژانس توسط شهروندان اطلاع رسانی شد، افزود: پلیس راهور طی ۵دقیقه در محل حادثه حضور پیدا کرد، اما اورژانس پس از ۳۵دقیقه تاخیر به محله حادثه رسید.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه در آن زمان بیش از ۵پایگاه نزدیک به محل حادثه وجود داشت، گفت: همه این پایگاه‌ها فاقد آمبولانس بودند و از پایگاه‌های دیگر هم یک دستگاه اورژانس با ۳۵دقیقه تاخیر به محل حادثه رسید.

حافظی خطاب وزیر بهداشت و درمان گفت: تمامی سیستم‌های اورژانس تهران، قدیمی هستند، به همین منظور باید هر چه سریعتر وضعیت‌ اورژانس‌های تهران را ساماندهی کنید، چرا که اورژانس تهران جزء ضعیف‌ترین اورژانس کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه اورژانس تهران ۱۵۰ پایگاه کمتر از استاندارد جهانی دارد، تصریح کرد: بدون تردید اورژانس تهران فرسوده است، به همین دلیل باید در راستای بهبود وضعیت آن هرچه سریعتر اقداماتی انجام شود. هفت صبح
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: