کد خبر: ۱۱۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - 2016August 12
شفا آنلاین>سلامت>اگر به دنبال یک نوشیدنی دلنشین برای افزایش باروری هستید چای باروری شما را به هدفتان می رساند

به گزارش شفا آنلاین،احتمالا مطالب زیادی برای افزایش دادن قدرت باروری زنان خوانده اید. رژیم های غذایی مختلف و ویتامین هایی که باید بخورید. اما آیا تا به حال به دمنوش افزایش دهنده باروری فکر کرده بودید؟ برای خانم هایی که عاشق دم نوش و چای هستند چای افزایش دهنده باروری گزینه بسیار خوبی است که سراغ قرص های هورمونی نروند.

اگرقصد بچه دار شدن دارید این چای را امتحان کنید.

یک پیمانه متوسط انتخاب کنید و بر اساس آن همه اندازه های زیر را رعایت کنید پیمانه میتواند یک فنجان یا یک قاشق باشد بستگی به این دارد که چقدر ازاین گیاهان را دارید وبرای چه مدت میخواهید درست کنید.

یک پیمانه پودر گزنه

یک چهارم پیمانه گیاه عرقچین

نصف پیمانه شبدر چمنی

یک پیمانه تمشک (درصورتی که داشته باشید)

یک چهارم پیمانه کاه جو دوسر

یک هشتم پیمانه نعنا

یک چهارم پیمانه میوه گل رز (رزهیپ)

طرز تهیه چای باروری

یک لیوان آب را بجوشانید تمام گیاهان را بریزید زیر حرارت را خاموش کنید و بگذارید به مدت ۱۰ دقیقه دم بکشد. بعد صاف کنید و بخورید.

می توانید این مواد را در آب جوش بریزید وسر ظرف را بگذارید ۲تا ۴ ساعت بماند بعد که دمای آب به دمای اتاق رسید صاف کنید و نوش جان کنید.

این دمنوش را هر روز یک فنجان میل کنید به مدت دو هفته بنوشید مراقب باشید به هیچ کدام از این گیاهان حساسیت نداشته باشید به محض ایجاد هر گونه حساسیتی دمنوش را قطع کنید. اگر حساسیت نداشتید میتوانید آن را ادامه دهید. اگر داروی خاصی برای باروری استفاده میکنید حتما با پزشک خود مشورت کنید و بدون هماهنگی این دم نوش را نخورید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: