کد خبر: ۱۱۷۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - 2016July 30
شفا آنلاین>سلامت>فستیوال نوآوری‌های حوزه تجهیزات پزشکی، اول شهریور ماه، مقارن با روز پزشک و بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا با حمایت پارک فناوری پردیس در اتاق بازرگانی صنایع،‌ معادن و کشاورزی ایران برگزار می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین، اکبر قنبرپور، رییس مرکز فن‌بازار ملی ایران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پس از فراخوان، بیش از 100 نوآوری به دبیرخانه این فستیوال ارائه شد و پس از ارزیابی‌ها بیش از 50 نوآوری حائز شرایط شدند که از میان آنها 7 نوآوری برای ارائه حضوری به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان حوزه تجهیزات پزشکی در روز رویداد انتخاب می‌شوند.

قنبرپور افزود: با تعامل گسترده‌ای که با فعالان این حوزه در نمایشگاه ایران‌هلث انجام شد و همچنین با اعلام حمایت نهادهای مرتبط از جمله اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی و انجمن صنفی تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی،‌ دندانپزشکی و آزمایشگاهی، استقبال خوبی از سوی سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی برای حضور در این فستیوال پیش‌بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت حصول توافق و انجام معامله از طریق بازار دارایی فکری، حمایت‌های مادی و معنوی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برای تکمیل مستندات اختراعات و نیز خرید اختراعات توسط صنعتگران و سرمایه‌گذاران در قالب ارائه تسهیلات وجود خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، متقاضیان حضور در این فستیوال می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فراخوان، شرایط و ضوابط فستیوال و ثبت‌نام به سایت www.techfestival.ir مراجعه کنند.

در فستیوال‌های بازار دارایی فکری که با حضور سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در یک حوزه تخصصی -کاربردی برگزار می‌شود، نوآوری‌های آن حوزه تخصصی که حائز شرایط می‌شوند پس از طی فرایند ارزیابی و انتخاب، در روز برگزاری فستیوال به صورت حضوری برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان معرفی شده و زمینه تعامل بین طرفین با برگزاری جلسات رودررو فراهم می‌شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: