کد خبر: ۱۱۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۵ - 2016July 20
شفا آنلاین>سلامت>وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گسترش مراکز درمانی در شهرهای کوچک و مناطق حاشیه ای از ابتدا در برنامه های دولت تدبیر و امید بوده و همچنان از اولویت های اصلی این دولت است.

 به گزارش شفا آنلاین،علی ربیعی عصر چهارشنبه در حاشیه آیین بهره برداری از بیمارستان تامین اجتماعی شهدای نورآباد لرستان در جمع خبرنگاران افزود: امید است بیمارستان هایی نظیر بیمارستان تامین اجتماعی شهدای نورآباد در دیگر شهرهای کوچک احداث و نیازهای درمانی مردم در سطح یک و 2 برآورده شود.
وی اظهار کرد: تلاش بر این است بیمه ایرانیان در شهرهای کوچک نیز اجرایی شود تا تعداد زیادی از مردم تحت حمایت بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.
ربیعی افزود: مراکز تامین اجتماعی از جمله مرکز نورآباد در حد رفع نیازهای اولیه می باشد که خدماتی از جمله مامایی، پزشک عمومی، آزمایشگاه و دارو را به صورت رایگان به بیمه شدگان ارائه می دهند.
وی ابراز امیدواری کرد مراکز تامین اجتماعی پلدختر و نورآباد که بهره برداری شده اند، ارتقا یابند تا مردم از خدمات تخصصی آنها بهره مند شوند.
درمانگاه عمومی تامین اجتماعی شهرستان دلفان در یک ساختمان سه طبقه در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع و زیربنای یکهزار و 600 متر مربع احداث شده است.
برای احداث ساختمان درمانگاه تامین اجتماعی و خرید تجهیزات آن بیش از 40 میلیارد ریال هزینه شده است.
این درمانگاه دارای درمانگاه عمومی، مامایی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و اورژانس است که به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات رایگان ارائه می دهد.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی ساعت 18 امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان شرکت می کند.
برچسب ها: بیمارستان ، کوچک ، دارو
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: