کد خبر: ۱۱۶۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۹ تير ۱۳۹۵ - 2016July 19
شفا آنلاین>سلامت>اولین دوره تخصصی آموزش دستیاری آزمایشگاه فیزیولوژی ورزشی با حضور استادان، دانش آموختگان و دانشجویان این رشته در پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی آغاز شد.

به گزارش شفا آنلاین، این دوره با هدف بهره گیری و آشنایی دانش آموختگان، اعضای هیات علمی و دانشجویان رشته فیزیولوژی ورزشی با کاربردهای تجهیزات آزمایشگاهی تدارک یافته و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.
آموزش های این دوره تخصصی درخصوص تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط با فیزیولوژی ورزشی به همراه تفاسیر نتایج آنها ارائه می شود.
شرکت کنندگان در این دوره همچنین با مباحثی همچون مقدمات آزمایشگاه، کمک های اولیه و CPR،ECG و کاردیواسکرین، گاز آنالایزر، دستگاه ایزوکینتیک، ترکیب بدن و پیکرسنجی، EMG، چادر هایپوکسی، آزمون های میدانی، آزمایشگاه حیوانات و اسپیرومتر آشنا خواهند شد.
آموزش های بخش آزمایشگاه حیوانات در این دوره تخصصی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی حضرت بقیه الله ارائه می شود.
به گفته دکتر 'هادی روحانی' مدیر آموزش های آزاد پژوهشگاه تربیت بدنی، با توجه به استقبال علاقمندان برای شرکت در این دوره ها علاوه بر برگزاری مجدد این دوره (دستیار آزمایشگاه فیزیولوژی ورزشی )، سه دوره تخصصی دیگر نیز با عناوین دستیار آزمایشگاه طب ورزشی ویژه متخصصان آسیب شناسی و حرکات اصلاحی، دستیار آزمایشگاه رفتار حرکتی و دستیار آزمایشگاه بیومکانیک ورزشی در مرحله ثبت نام است که تمامی این دوره ها تا پایان تابستان امسال برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت ثبت نام و شرکت در این دوره های آموزشی می توانند به سامانه اینترنتی پژوهشگاه تربیت بدنی به نشانی WWW.workshop.ssrc.ac.ir مراجعه کنند.
برچسب ها: علمی ، ورزشی ، دستگاه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: