کد خبر: ۱۱۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 20
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت عصر امروز به خراسان شمالی سفر کرده و پس از بازدید و افتتاح مراکز درمانی، صبح فردا به تهران باز می گردد.
به گزارش شفا آنلاین،خوشنویس معاون ارتباط با رسانه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از سفر وزیر بهداشت به خراسان شمالی خبر داد و گفت: وزیر بهداشت ساعت 18 امروز وارد شیروان می‎شود و ساعت 11 صبح فردا خراسان شمالی را به مقصد تهران ترک می‌کند.

وی در خصوص برنامه های وزیر طی این سفر ادامه داد: افتتاح کلینیک ویژه شیروان و بازدید از بیمارستان در حال احداث شیروان از برنامه های امروز وزیر بهداشت است، ساعت 7:30 صبح فردا نیز از بیمارستان در حال احداث تختی ارکان بازدید می‌کند.

خوشنویس افزود: کلنگ زنی ساختمان بخش قلب بیمارستان تختی ارکان و ساختمان دانشکده دندانپزشکی این بیمارستان، افتتاح بخش سوختگی بیمارستان امام علی، افتتاح کلینیک ویژه این بیمارستان و افتتاح مجموعه تحقیقاتی انیمال لب، از جمله اقدامات وزیر طی این سفر است.

معاون ارتباط با رسانه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار داشت: وزیر بهداشت در مراسم رسمی، سخنرانی و به صورت ویدیو کنفرانس، کلینیک ویژه جاجر را افتتاح می کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: