کد خبر: ۱۱۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 11
شفا آنلاین>سلامت جنسی>این تنها سوال مردها نیست وقتی برخی زن ها هم نمی‌دانند چه زمانی به ارگاسم رسیده اند و یا مسئله از این هم پیچیده تر می‌شود وقتی خیلی زن ها نمی‌دانند ارگاسم چیست؟
به گزارش شفا آنلاین،در مورد اینکه مردها چطور باید بفهمند همسرشان به ارگاسم رسیده است یا نه سالهاست تحقیق می شود. محققان جنسی می‌گویند که شما همیشه می توانید تشخیص دهید که زن به ارگاسم رسیده است یا نه. مردمک‌های چشم گشاد می‌شوند، تنفس سریع می‌شود، ناحیه واژینال مرطوب و خیس می‌شود بدن عرق می‌کند و گر گرفتگی و سرخ شدن و در نهایت آرام و ساکت می شوند، اینها از نشانه های ظاهری است. اما واقعیت این است که خیلی از زنها می‌توانند ارگاسم غیر واقعی داشته باشند. یعنی خودشان تظاهر می کنند که به ارگاسم رسیده اند.

باید بدانید که زن ها در احساس ارگاسم با هم متفاوت هستند، در واقع برخی زن ها به خوبی می دانند چطور باید ادای ارگاسم را در بیاورند و برخی دیگر ارگاسم های فیزیکی وحشتناکی دارند که به سادگی محسوس است. در برخی زنان هنگام ارگاسم مانند مردان مایع خارج شده با فشار بیرون میر‌یزد که این تفاوت کاملا به شکل آلت تناسلی آنها بستگی دارد.

در شرایط آزمایشگاهی به راحتی می‌توان تفاوت ها را دید. در شرایط آزمایشگاهی در یک ارگاسم واقعی ضربان قلب تا ۱۲۰ می‌زند. برخی زنان دچار انقباض در ناحیه تناسلی می شوند. تکنولوژی پزشکی و اسکن‌های مغزی نشان می‌دهد که یک موج عجیبی در مغز مانند ماشین لباسشویی اتفاق می‌افتد چیزی مانند تشنج یا صرع. بعد از ارگاسم واقعی ناحیه تناسلی زنان حساسیت بیشتری دارد و برای چند ثانیه به ویژه اگر ارگاسم کولیتورال باشد حساسیت کولیتوریس آنقدر است که شاید زن نتواند تحمل کند و بخواهد که رابطه جنسی و عمل دخول برای چند ثانیه متوقف شود. خیلی از زنان در اثر ارگاسم واژینال یا کولیتورال دچار لرز بدن و حالتی مثل تشنج می شوند که این هم می تواند از علائم ارگاسم باشد. هر چند زنانی که می‌توانند ارگاسم غیر واقعی را نشان دهند هم می‌توانند این کار را انجام دهند. آنچه که مهم است این است که زنان وقتی از رابطه جنسی به هر دلیلی لذت نبرند سعی می‌کنند با ادای ارگاسم به رابطه پایان دهند. با صدا و حرکات بدن این امر را به مرد تلقین می‌کنند. به همین منظور بهترین کار برای اینکه زن به لذت برسد و ارگاسم داشته باشد باید از او در حین رابطه پرسیده شود که با انجام چه کاری بیشتر لذت خواهد برد و یا در آن لحظه دوست دارد که مرد برایش چه کاری انجام دهد با این سوالات مرد بدن زن را راحتتر کشف می‌کند و عکس العمل های جنسی و لذت همسرش را به چشم می‌بیند.

در واقع تمام این سوالات مردها در مورد ارگاسم زنان به این سوال کلی ختم می‌شود که آیا من در رابطه جنسی خوب عمل کرده ام و همسرم از من راضی است یانه؟ و پاسخ به این سوال از سختترین پاسخ هاست که با قطعیت نمی‌توان جواب داد جز اینکه صادقانه از همسرتان بپرسید تا نقاط ضعف و قدرت و راهنمایی ها را او به شما بکند چون مطمئن باشید که هیچ مردی به اندازه یک زن بدن زنان را نمی‌شناسد مگر اینکه به تجربه و با سوال کردن به خوبی بشناسد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: