کد خبر: ۱۱۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 03
شفاآنلاین:حوادث پزشکی >پرستار خدوم نیمه شب گذشته درجریان انجام وظیفه و بازگشت از ماموریت اعزام کودک ۲ ساله دچار سوختگی از تبریز ، در سه راه تکاب- دیواندره بر اثر سانحه تصادف آمبولانس جان باخت.

به گزارش شفاآنلاین دکتر هومن قصری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان دراین باره گفت: با نهایت تاسف باخبر شدیم که آقای مسعود حیدری، پرستار بیمارستان توحید سنندج، نیمه شب گذشته در حین انجام وظیفه و بازگشت از ماموریت اعزام کودک 2 ساله دچار سوختگی از تبریز، در سه راه تکاب - دیواندره بر اثر سانحه تصادف آمبولانس با خودروی تویوتا جان خود را از دست داده است.

وی ضمن تسلیت عروج شهادت گونه این پرستار به خانواده وی و خانواده بزرگ پرستاری استان کردستان و کشور، افزود: از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

محمد آقاجانی، معاون درمان وزارت بهداشت نیز در پی درگذشت این پرستار خدوم، پیام تسلیتی را صادر کرد.

تسلیت معاون پرستاری وزارت بهداشت

درپی این سانحه دلخراش ،معاون پرستاری وزارت بهداشت  پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت میرزابیگی، معاون پرستاری وزارت بهداشت بدین شرح است:

با خبر شدیم همکار عزیزمان جوان برومند آقای مسعود حیدری پرستار بیمارستان توحید سنندج در حین انجام ماموریت براثر سانحه تصادف دارفانی را وداع گفتند.

اینجانب عروج شهادت گونه این همکار گرامی و فقيد را به خانواده ایشان و جامعه پرستاری استان كردستان و همكارانم در كل کشور تسليت مى گويم و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای خانواده، بستگان و سایر بازماندگان و پرستاران عزيز و خدوم در استان کردستان صبر و اجر مسئلت دارم.

مسعود حیدری از نیروهای پرستاری کشور بود که نیمه شب گذشته در حین انجام وظیفه و بازگشت از ماموریت اعزام کودک دچار سوختگی از تبریز، در سه راه تکاب دیواندره بر اثر تصادف جان خود را از دست داد.

پیام تسلیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی کردستان

انالله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت نابهنگام همکار عزیزمان جناب آقای مسعود حیدری پرستار تلاشگر و دلسوز مرکز پزشکی آموزشی و درمانی توحید سنندج که در حین انجام وظیفه دعوت حق را لبیک گفت موجب تاثر و تالم گردید . اینجانب این مصیبت مولمه را به خانواده ارجمند آن مرحوم ، همکاران محترم و جامعه محترم پرستاری و پزشکی صمیمانه تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و بهشت برین و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

دکترطیب قدیمی رئیس دانشگاه

تسلیت رئیس کل سازمان نظام پرستاری

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور، درگذشت شهادت گونه پرستار سنندجی را تسلیت گفت.

 متن پیام تسلیت دکتر علی محمد آدابی به شرح ذیل است:

انالله و انا اليه راجعون

مصيبت درگذشت شهادت گونه همكار پرستارمان شادروان مسعود حيدري دردي بر آلاممان افزود. چند گاهي است كه كراراً پرستاران به رغم عدم الزام در خصوص حمل بين جاده اي بيماران، جان خود را در طبق اخلاص خدمت به مردم مي گذارند و با نثار جان خويش در خصوص حفظ جان ديگران جانفشاني مي كنند.

حفظ صيانت نيروي كار ايجاب مي كند با بررسي دقيق علل اين حوادث از جمله خستگي مفرط ناشي از كار و اضافه كار طاقت فرسا، از تكرار اين موارد پيشگيري شود.

درگذشت اين جوان برومند پرستاري خطه كردستان را به جامعه پرستاري كشور بويژه هيئت مديره نظام پرستاري سنندج و همكاران بيمارستان توحيد سنندج و خانواده داغدار آن مرحوم تسليت عرض مي نمايم و اميدوارم خداوند ايشان را با مواليانش محشور و در بهشت جاويد متنعم گرداند و به بازماندگان نيز صبر جميل و اجر جزيل كرامت فرمايد.



                                                                                    

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
صابر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
2
سلام
حتما توی این کشور فقط کسانی که لباس رزم میپوشن و با هلی کوپتر سقوط میکنن شهید محسوب میشن؟؟؟؟
خب این بنده خدا هم حین ماموریت و خدمت به خلق خدا و نجات جان انسانها کشته شده.... چرا شهادت گونه؟؟؟ ایشان حتما و قطعا در پیشگاه خداوند درجه شهید را دارند... خداوند بر علو درجاتش بیفزاید...

حق جو باشید...
محسن نوروزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
درود خدا بر این پرستار وظیفه شناس ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
0
خداوند روح این عزیز از دست رفته رو شاد کنه
عابد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
0
واقعاً جایی این عزیز تو بهشته خدا رحمتش کنه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: