کد خبر: ۱۱۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - 2016June 03
شفا آنلاین>سلامت>عضو هیئت علمی انجمن مدیریت فناوری گفت: اتصال شرکت های دانش بنیان به بازار صادرات با هدف انتقال تکنولوژی انجام می شود.
به گزارش شفا آنلاین،مهدی محمدی عضو هیئت علمی انجمن مدیریت فناوری با اشاره به حرکت شرکت های دانش بنیان در مسیر یادگیری فناوری اظهار داشت: اگر شرکت های خارجی به فن بازار ایران هجوم بیاورند به راحتی به منابع طبیعی  ومعادن دست برد می زنند و به همین خاطر ما باید به صورت فعالانه اقدام کنیم تا از این موقعیت دانش و تکنولوژی شرکت های دانش بنیان خارجی را کسب کنیم .

وی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان داخلی باید طی برنامه ریزی بلند مدت فرصت تعامل و ارائه توانمندی را داشته باشند تا با توانایی و بروز استعداد ها و نوع آوری های خود وضعبت اشتغال کشور را ساماندهی کنند.

عضو هیئت علمی انجمن مدیریت فناوری در خصوص تجهیز شرکت های دانش بنیان گفت: با حمایت دولت از شرکت های دانش بنیان و  استفاده از ظرفیت و پتانسیل آنها بازار فروش  محصولات فناوری  در کشور  گسترش می یابد.

محمدی تاکید کرد: شرکت های دانش بنیان که خود را بالا کشیدند در مرحله دوم با افزایش ظرفیت و پتانسیل خود در زنجیره بازار خارجی ورود پیدا کنند تا مسئله صادرات تولیدات داخلی این شرکت ها تسریع یابد.
برچسب ها: انجمن ، مدیریت ، فناوری
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: