کد خبر: ۱۰۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۰ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - 2016May 22
شفا آنلاین>سلامت>مدیر امور بین الملل سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران، پیشنهاد داد انجمن پرستاری کشورهای اسلامی تشکیل شود.
به گزارش شفا آنلاین، ابراهیم محمدی در حاشیه نشست سه جانبه پرستاری، مامایی و سازمان بهداشت جهانی در ژنو، طی دیدار با کشورهای اسلامی منطقه تشکیل انجمن پرستاری کشورهای اسلامی را پیشنهاد داد.

بر همین اساس، پیشنهاد مدیر امور بین الملل سازمان نظام پرستاری کشورمان با استقبال کشورهای مالزی، فلسطین، لبنان، مصر و دیگر کشورهای اسلامی همراه شد.

همچنین در این خصوص صحبت های لازم با خانم مونا الحسین شاهزاده اردنی که پرستار و حامی برنامه های پرستاری در دنیا است، صورت گرفت که این پیشنهاد مورد استقبال ایشان نیز قرار گرفت.

دعوت از نمایندگان پرستاری دنیا برای سفر به ایران

رئیس کل سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران در سفر به ژنو، با نمایندگان کشورهای مختلف جهان برای ارتباط موثر در حوزه پرستاری، دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست های صمیمی که در حاشیه نشست سه جانبه انجام شد، دکتر علی محمد آدابی رئیس کل سازمان نظام پرستاری ایران در خصوص ارتباط بیشتر سازمان ها و انجمن های پرستاری دنیا با همدیگر و ICN گفتگو کرد.

آدابی در این دیدارها، از توانمندی های پرستاری کشورمان در تمام زمینه های علمی و بالینی صحبت کرد و آمادگی سازمان نظام پرستاری ایران جهت همکاری با دیگر کشورها اعلام کرد.

رئیس کل سازمان نظام پرستاری ایران، از مسئولین انجمن های مختلف دنیا و مسئولین شورای بین المللی پرستاری برای دیدن توانمندی های پرستاران کشورمان، دعوت کرد به ایران بیایند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: