کد خبر: ۱۰۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 18
شفا آنلاین>سلامت>رییس انجمن کلینکال آنکولوژی کشور گفت: حداقل حدود 90 هزار مورد جدید ابتلا به سرطان به صورت سالانه داریم که از این تعداد حدود 45 تا 50 هزار نفر جان خود را از دست می‌دهند.
به گزارش شفا آنلاین،قوام نصیری رییس انجمن کلینیکال آنکولوژی کشور در اولین کنگره بین‌المللی سرطان که امروز در بیمارستان فوق تخصصی رضوی برگزار شد، با بیان اینکه کمیته جامع و ملی سرطان از سال گذشته کار خود را آغاز کرده، گفت: مسئولان در بالاترین سطح، در این کمیته حضور دارند.

وی با بیان اینکه  سرطان در ایران از رشد بالایی برخوردار است، افزود: حداقل حدود 90 هزار مورد جدید ابتلا به سرطان به صورت سالانه داریم که از این تعداد حدود 45 تا 50 هزار نفر جان خود را از دست می‌دهند باید روند درمانی را به صورت کامل و به روز پیش ببریم.

قوام نصیری تأکید کرد: دستگاه‌های درمان سرطان در ایران به روز نیستند به همین دلیل وزیر بهداشت تأکید زیادی به پیگیری این موضوع و اختصاص اعتبارات به این بخش دارند.

وی ادامه داد: درمان سرطان بر مبنای دقیق علمی باید پایه‌گذاری شود.

قوام نصیری ضمن تاکید بر استفاده از ایده‌های خوب و کارآمد عنوان کرد: این امر مستلزم ارتباط بیشتر ایران با سایر کشورها است.

رییس انجمن کلینیکال آنکولوژی کشور گفت: برای دستیابی بیماران به درمان موثر، پزشکان باید از خود گذشتگی داشته باشند و از منش های خصوصی بکاهند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: