کد خبر: ۱۰۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 15
شفاآنلاین :اجتماعی >سلامت >جوان 19 ساله عراقی که با پای پیاده زائر علی ابن موسی الرضا(ع) بود و بر اثر تصادف حدود دوماه در مرکز کوثر سمنان بستری بود پس ازبهبودی کامل راهی عراق شد.

به گزارش شفاآنلاین ، مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان متبرک شد به لوح تقدیر سنگ مرمری متبرك به مرقد حضرت اميرالمومنین (ع)، كه از طرف همراهان بیمار زائر عراقي که به مدت دو ماه در این مرکز بستری بود ارسال شده است.

جوان ١٩ ساله زائرعراقي كه با پاي پياده عازم مشهد مقدس بود، در تاريخ ٧ اسفند ٩٤ در اثر سانحه اي دچار مصدوميت شديد گرديد. كه پس از انتقال به اورژانس مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان و با توجه به وخامت حال وی سريعا به اتاق عمل منتقل و پس از انجام اقدامات لازم پزشکی در بخش ICU جراحي این مرکز بستری شد.

پزشکان و پرسنل مرکز آموزشی پژوهشی درمانی کوثر سمنان به ویژه پرسنل بخش ICU جراحي با دلسوزی و توجه ویژه به مراقبت از بيمار احمد السراي در مدت زمان بستري وی پرداخته و نهايتاً پس از حدود دوماه بستري در اين مركز در تاريخ ٤ ارديبهشت ٩٥ با حال عمومي كاملاً خوب از این مركز مرخص و به کشور عراق بازگشت.
 لازم به ذكر است در تمام طول مدت بستري و نهايتاً بازگشت این بیمار به کشور عراق واحد مددكاري اين مرکز  تلاشي طاقت فرسا در كنار ساير پرسنل داشتند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: