کد خبر: ۱۰۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 10
شفا آنلاین>جامعه پزشکی>روز سه شنبه از دو محصول «هموفیلتر» و «همودیافیلتر» و سه محصول دیگر در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر رونمایی شد.
به گزارش شفا آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین معزی در بازدید از شرکت تجهیزات پزشکی سها، ضمن تبریک تولد امام حسین (ع) و روز پاسدار همه کارکنان این مرکز را پاسداری بزرگ خواند و افزود: همه افرادی که در مرکز تجهیزات پزشکی هلال ایران مشغول به کار هستند؛ به نوعی پاسدار مردم، محسوب می شوند.

وی عنوان کرد: افرادی که در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران خدمت می کنند؛ نقش بسیار والا و بسزایی در حیات افراد دارند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه  بیماری دیالیز برای مبتلایان به این بیماری دردی بزرگ محسوب می شود، یادآور شد: از بیماری دیالیز اطلاعات چندانی نداشتم؛ اما در بازدید از یکی از مراکز دیالیزی با چند بیمار که با درد دست و پنجه نرم می کردند؛ مواجه شدم.

وی سلامتی را نعمتی بزرگ برای همه مردم دانست و اظهارداشت: اگر بر نعمت خدا و آفرینش فکر کنیم در میابیم که سلامتی نعمت بزرگی است که خداوند در اختیار مان قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین معزی با تاکید بر اینکه کاری که در این مرکز انجام می شود، دانش بنیاد است، گفت:  از آنجایی که فراگیری علم و دانش جزو واجبات محسوب می شود در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران، کارکنان. به واجب عمل می کنند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر به اجرای اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم با تولید محصولات پزشکی، کشور را از واردات محصولات خارجی بی نیاز کنیم.

دکتر سعید رحمانی رئیس شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران گفت: در این مرکز ۸۰۰ نفر مشغول به کار هستند و تمام تجهیزات مورد نیاز دیالیز در این شرکت تولید می شود.

وی به رونمایی از محصولات همودیافیلتر و هموفیلتر اشاره کرد و بیان داشت: این محصولات در عمل جراحی قلب باز، تولید شده و با تولید این محصولات، واردات محصولات خارجی بسیار کمتر از گذشته خواهد شد.

به گفته رئیس شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران، این شرکت توانایی تولید ۲.۵ میلیون محصول در سال را دارد.

در این بازدید از ۵ محصول صافی های نسل جدید اس پلاس، هموفیلتر، همودیافیلتر، بی بک و دستگاه دیالیز ۵۰۰۸ رونمایی شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: