کد خبر: ۱۰۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 08
شفا آنلاین>سلامت>رئیس بنیاد بیماری‌های خاص گفت: اقدامات بسیار خوبی برای بیماران و ورزشکاران دارای بیماری‌های خاص و پیوند اعضا در بنیاد بیماری‌های خاص انجام شده است.

به گزارش شفا آنلاین،فاطمه هاشمی در جشنواره فرهنگی - ورزشی ورزشکاران بیماری خاص و پیوند که در سالن نشاط مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد، افزود: 20 سال است همراه شما و با یاد شما زندکی کرده‌ام و چه در محیط کار و چه در خارج از محیط کار به فکر بنیاد بیماری های خاص و شما عزیزان بود ه‌ام.

وی با بیان این که چندین اقدام خوب برای بنیاد و بیماران خاص انجام داده‌ایم، گفت: قبل از فعالیت بنیاد، در سال حدود 300 پیوند انجام می‌شد که امروز این عدد به یک هزار و 600 رسیده است. همچنین در سال چیزی حدود 600 بیمار از جسد، پیوند می‌گیرند.

هاشمی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات، رایگان کردن درمان دیالیزی‌ها و تالاسمی‌ها است، مراکز درمانی بیماران خاص و پیوند اعضا نیز از 182 مرکز به بیش از 1000 مرکز افزایش پیدا کرده است.

رئیس فدراسیون بیماری‌های خاص و پیوند اعضا با اشاره به شروع کار این فدراسیون در سال 84 خاطر نشان کرد: در سال 84 خود بیماران حاضر نبودند به فدراسیون بپیوندند و از ورزش کردن ترس داشتند، اما خوشبختانه با سمینارهایی که برگزار کردیم، شرایط به گونه ای شده که هر روز بر تعداد این بیماران که با فدراسیون همکاری می کنند، افزوده می‌شود.

برچسب ها: جشنواره ، سالن ، ورزشی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: