کد خبر: ۱۰۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016May 04
شفا آنلاین>سلامت>استاندار تهران با بیان اینكه دانشگاههای علوم پزشكی باید توجه بیشتری به بهداشت و درمان مردم استان داشته باشند گفت:‌ سه دانشگاه علوم پزشكی استان تهران به شكل منسجم موضوع درمان و بهداشت در استان را دنبال كنند.

 به گزارش شفا آنلاین،سیدحسین هاشمی در یازدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه كه همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، افزود: در استان تهران سرانه درمان پاسخگو نیست و پیگیری موضوع درمان در استان تهران سخت است.
وی با اشاره به اینكه در استان تهران درشهرستان هایی با 300 هزار نفر جمعیت هنوز بیمارستان نداریم تصریح كرد:‌در همه سفرهای رئیس جمهوری به استان تهران موضوع ساخت درمانگاه و بیمارستان در اولویت مطرح شده است.
هاشمی افزود:‌ با توجه به موفقیت دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی در كسب رتبه دوم درمان در كشور، امیدواریم كمك كنید تا مریض های استان درمان شوند.
استاندار تهران در بخش دیگری از سخنانش به دو عملكرد مهم دولت تدبیر و امید در سال گذشته اشاره و تصریح كرد:‌ سال 94 برای دولت سال موفقی بود و انجام توافق هسته ای برجام به عنوان یكی از افتخارآمیزترین اقدامات در جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته محقق شد.
وی افزود: ‌در توافق هسته ای عزت و بزرگی ایران به اندازه ای بود كه قدرت های برتز و بزرگ جهان یك طرف میز و نماینده ایران یك طرف دیگر نشست و در حقیقت سیاست برد - برد به معنای واقعی محقق شد.
استاندار تهران با بیان اینكه برجام تحریم ها از جمله در بخش دارو را رفع می كند گفت: هرچند تحریم دارو ممنوعیت دارد اما در حقیقت در این موضوع نیز با تحریم مواجه بودیم كه با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تدبیر دولت كاربزرگی به سرانجام رسید.
هاشمی، انتخابات روز هفتم اسفندماه سال گذشته را از دیگر اقدامات موفق دولت یازدهم برشمرد و افزود: پیش از این در هر دوره از انتخابات مجلس در تهران با مشكل مواجه بودیم در حالیكه در انتخابات هفتم اسفندماه كوچكترین مشكلی نداشتیم و انتخابات با هماهنگی و امنیت كامل و آنچه مردم رای دادند محقق شد.
استاندار تهران خاطرنشان كرد: ‌هرجا نقش اول را به مردم سپردیم و حضور مردم را در امور پر رنگ كردیم موفق بوده ایم.
یازدهمین جشنواره آموزشی دانشگاه همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشكی در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: