کد خبر: ۱۰۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016April 28
شفا آنلاین>سلامت>سیستم خدمات آزمایشگاهی تخفیف دار راه اندازی شده که شخصیت های علمی و دانشجویان می توانند با عضویت در این سامانه از 300 عضو شبکه در سراسر کشور خدمات آزمایشگاهی بگیرند.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی گفت: شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی نزدیک به دو سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و خوشبختانه در این دو سال بیش از 300 مرکز در شبکه عضو شده اند و نزدیک به 5000  دستگاه پیشرفته در شبکه به اشتراک گذاشته شده است.

اسدی فرد در خصوص ارتقا سطح فعالیت این مجموعه گفت: برگزاری دوره های آموزشی با همکاری مراکز عضو این شبکه یکی از کارهایی است که می تواند باعث افزایش سطح کیفیت خدمات ارائه شده توسط نیروی انسانی شود.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور با بیان اینکه استاندارد ایزو 17025، استاندارد تخصصی  کیفیت آزمایشگاه ها است؛ افزود: شبکه آزمایشگاهی فناوری راهبردی به آزمایشگاه  ها کمک می کند تا این استاندارد را به دست آورند. مزیت دست یابی آزمایشگاه به این استاندارد این است که نتایج آن مجموعه در کل دنیا معتبر می شود. در حال حاضر تعداد زیادی از آزمایشگاه ها در حال گذراندن این روند هستند و بیش از 50 درصد هزینه این روند را شبکه حمایت می کند.

اسدی فرد ادامه داد: نکته قابل توجه در خصوص این آزمایشگاه ها، تجهیزاتی است که با گذشت زمان فرسوده و یا خراب شده است. شبکه برای حل این مشکل با شناسایی تعمیر کاران توانمند و معرفی آنان به آزمایشگاه به آنها کمک می کند تا تجهیزات را وارد چرخه سرویس دهی کنند تا بتوانند حداکثر استفاده را از امکانات داشته باشند.

وی در خصوص وارد کردن تجهیزات جدید به آزمایشگاه و خرید آن ها گفت :سالانه شبکه با رتبه بندی آزمایشگاه ها، به 20 رتبه برتر خود این امکان را می دهد که هنگام خرید تجهیزات خارجی جدید از حمایت مجموعه برخوردار شوند.

اسدی فرد در خصوص بحث بازار کار این آزمایشگاه ها تصریح کرد: برای تحقق این امر یک سیستم خدمات آزمایشگاهی تخفیف دار راه اندازی شده که شخصیت های علمی و دانشجویان می توانند با عضویت در این سامانه  از 300 عضو شبکه در سراسر کشور خدمات بگیرند.

وی در رابطه با میزان تخفیف دهی گفت: تخفیف عمومی 15 درصدی برای تمام کسانی است که در این سامانه ثبت نام می کنند و تخفیف 50 درصدی برای شرکت های دانش بنیان است همچنین تخفیف 60 درصدی برای کسانی است که عضو بنیاد ملی نخبگان هستند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: