کد خبر: ۱۰۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - 2016April 27
شفا آنلاین>بیمه و بانک>بیمه پارسیان تخفیفی ۱۵ درصدی برای مشتریان خود به جهت بیمه شخص ثالث در نظر گرفته است.
به گزارش شفا آنلاین، ارائه تخفیف های مازاد بر قوانین حاکم بر بیمه مرکزی همچنان از سوی بسیاری از شرکت های بیمه ای در حال انجام است.

در تازه ترین این موارد یکی از شعبات و نمایندگی های فروش بیمه پارسیان بنری در سردرب شعبه خود نصب کرده که به مشتریان این اطلاع را می دهد که ۱۵ درصد تخفیف برای شخص ثالث توسط این شرکت در نظر گرفته شده است.

پیگیری خبرنگار ما از این نمایندگی بیمه پارسیان حکایت از این دارد که این تخفیف ۱۵ درصدی برای تمامی خودروها در نظر گرفته شده است.

این تخفیف مازاد بر تعداد سال های عدم خسارت در نظر گرفته شده است و مشتریان و مالکان خودروها می توانند با مراجعه به نمایندگی های این شرکت از این تخفیف بهره مند شوند.

بسیاری از شرکت های بیمه ای معمولا تخفیفات مازاد بر سال های عدم خسارت را در کنار مشوق هایی نظیر بیمه بدنه و بیمه های عمر در نظر می گیرند.

اما شرکت پارسیان بدون توجه به سال ساخت خودرو و داشتن و یا نداشتن بیمه نامه ای دیگر از این شرکت می توانند از این تخفیف بهره مند شوند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد اسداللهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
باسلام من مشتری بانک پارسیان هستم مدت چهار سال اتومبیلم را در بیمه پارسیان بیمه شخص ثالث نموده ام تاریخ اخر بیمه ام دوازدهم اردیبهشت است در صورتیکه علاوه بر تخفیف چهارساله تخفیف دیگری اعمال شود کماکان بیمه پارسیان خواهم نمود در صورت امکان ادرس را ایمیل فرمایید یا از طریق تلگرام یا پیامک به شماره 09122004332 ارسال نمایید متشکرم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: