کد خبر: ۱۰۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 19
شفا آنلاین>جامعه پزشکی>طرح سفیران از جمله برنامه‌هایی است که در قالب طرح نهضت سراسری دانش‌آموزان ایجاد شده است.
به گزارش شفا آنلاین، همایش سفیران سلامت دانش‌آموزی با حضور علی‌ اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی دیگر از مسئولان صبح امروز در اردوگاه باهنر تهران در حال برگزاری است.

در این مراسم مهرداد حمیدی معاون وزیر و مسئول تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش گفت: مصمم هستیم با ایجاد نهضت سراسری داوطلبی به دانش‌آموزان اعتماد کنیم و با مشارکت‌دهی آنها فرصت‌های ارزشمند تربیتی، فرهنگی و آموزش ایجاد کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه داوطلبان نیروهایی پیشرو هستند، عنوان کرد: تعلیم و تربیت کیفی بدون جریان داوطلبی امکان‌پذیر نیست.

حمیدی اظهار کرد: مسئولیت‌پذیری، شجاعت، مهرورزی، امیدواری، نشاط و شادابی از ویژگی‌های انسان مبتنی بر سند تحول آموزش و پرورش است و نهضت داوطلبی به ویژگی‌های مورد مطالبه سند تحول پاسخ اثربخش می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در تدوین درسنامه سفیران سلامت، وزارت بهداشت همکاری داشته است، بیان کرد: درس بهداشت و سلامت نیز برای همه دانش‌آموزان ایجاد شده است.

حمیدی با بیان ایکه 500 هزار دانش‌آموز در دوره دوم متوسطه به عنوان سفیران سلامت در نظر گرفته شده‌اند، عنوان کرد: قرار است این شرایط برای دانش‌آموزان متوسطه اول و همین طور دانش‌آموزان ابتدایی نیز فراهم شود. در واقع جریان ملی اثربخشی در آموزش و پرورش برای پیام‌رسانی به 300 میلیون دانش‌آموز راه‌اندازی می‌کنیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: