کد خبر: ۱۰۴۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 17
شفا آنلاین>سلامت>رئیس پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی انجمن های مغز و اعصاب گفت: دستاوردهای جراحی مغز و اعصاب دنیا در بیش از 400 سخنرانی توسط متخصصان برتر جهان در این دوره از سمپوزیوم ارائه خواهد شد.
به گزارش شفا آنلاین، پروفسور مجید سمیعی روز یكشنبه در آغاز به كار پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی انجمن های مغز و اعصاب در برج میلاد با ابراز خوشحالی از اینكه چنین روزی را در زندگی خود دیده كه در شهری كه متولد و بزرگ شده است چنین همایش بزرگی برگزار می شود، افزود: در این دوره از سمپوزیوم نمایندگانی از بیش از 90 كشور دنیا از تمام قاره ها حضور دارند، بعد از بیش از چهار دهه فعالیت جراحی مغز و اعصاب در سراسر دنیا خوشحالم كه میزبان بهترین متخصصین ایرانی و خارجی در ایران اسلامی هستم.
وی بیان كرد: شما متخصصان از دریچه چشم من افرادی هستید كه شبانه روز برای رسیدن به سلامتی ملت ها در دنیا كار می كنید، خوشحالم كه شما متخصصان فلسفه جراحی مغز و اعصابی كه بنده بیش از 40 سال در مورد آن وقت گذاشته ام و آن را به وجود آورده ام در اختیار بیماران می گذارید.
سمیعی افزود:از حضور رئیس جمهور صربستان و هیات 30 نفره آلمانی در ایران نیز تشكر می كنم.
وی همچنین با تشكر از قالیباف شهردار تهران درخصوص راه اندازی مركز تحقیقاتی علوم مغز و اعصاب ایران در تهران گفت: نسل ها این كار را فراموش نخواهند كرد، آنچه برای ملت است، خواهد ماند، در نسل های بعدی این امر مورد تحسین قرار خواهد گرفت.
وی گفت: یكی از مسائل مهم برای پیشرفت جراحی مغز و اعصاب، فدراسیون جهانی انجمن جراحان مغز و اعصاب است كه خوشبختانه هیات مدیره این فدراسیون در این دوره از سمپوزیوم در ایران حضور دارند.
سمیعی با اشاره به اینكه برگزاری پنجمین سمپوزیوم در ایران در دو سال گذشته از سوی فدراسیون تصویب شد، افزود: سطح سخنرانی های علمی در این سمپوزیوم را بهترین موضوعات با بهترین سخنرانان تشكیل می دهد.
پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی جراحان مغز واعصاب امروز یكشنبه ( 29 فروردین ) به ریاست پروفسورمجید سمیعی و با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیرعلوم، شهردار تهران وبیش از 700 متخصص مغز و اعصاب برتر دنیا ازبیش از90 كشور در برج میلاد آغاز به كار كرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: