کد خبر: ۱۰۴۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 16
شفا آنلاین>حوادث پزشکی>دادستان عمومی و انقلاب صومعه سرا از اعلام نظریه کمیسیون پزشکی در ارتباط با پرونده سوختگی یک نوزاد سه روزه خبر داد
به گزارش شفا آنلاین،وی گفت: طبق نظریه کمیسیون پزشکی قصوری متوجه کادر درمانی بیمارستان صومعه سرا امام خمینی (ره) نیست که البته احراز این موضوع با مقام قضایی است.

«سید هاشم میرحسینی» در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده سوختگی یک نوزاد سه روزه در بیمارستان صومعه سرا اظهار کرد: نظریه کمیسیون پزشکی قانونی در این رابطه ارسال شده است.

وی ادامه داد: با توجه به معاینات انجام شده توسط کارشناسان متخصص پوست، پزشکی قانونی، فوق تخصص نوزادان و فوق تخصص بیماری‌های عفونی اطفال و سیر بهبودی ضایعات و داروهای مصرفی و پاسخ مناسب به درمان نوع بیماری پوستی نوزاد؛ یک بیماری عفونی تحت عنوان استافیلکوکی (4s) بوده که در زمینه یک عفونت تحت بالینی حاد با این میکروب حادث شده است.

میرحسینی افزود: اینکه خرابی دستگاه باعث سوختگی نوزاد شده طبق نظریه کمیسیون پزشکی ایجاد این عارضه ارتباطی با درمان انجام شده در بیمارستان امام خمینی(ره) صومعه سرا نداشته است و کارشناسان نیز این موضوع را تایید کردند که دستگاه از نظر فنی مشکلی نداشته است.

دادستان عمومی و انقلاب صومعه سرا در پایان خاطر نشان کرد: طبق نظر کمیسیون پزشکی ضایعات پوستی در حال حاضر به نحو مطلوب و بدون عارضه التیام یافته است و بنابراین طبق نظریه کمیسیون پزشکی قصوری متوجه کادر درمانی بیمارستان صومعه سرا امام خمینی (ره) نیست که البته احراز این موضوع با مقام قضایی بنابراین پرونده همچنان مطرح رسیدگی است.

گفتنی است؛ اوایل اسفند ماه سال گذشته، یک نوزاد سه روزه در بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه سرا که پس از به دنیا آمدن به دلیل ابتلا به زردی در دستگاه قرار داده شده بود دچار سوختگی شد، برای مشاهده جزئیات خبر اینجا کلیک کنید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: