کد خبر: ۱۰۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 04
شفا آنلاین>جامعه پزشکی-همایش ها>یازدهمین کنفرانس بین‌المللی توانبخشی آسیب مغزی در تاریخ 11 تا 12 مارس در سن دیه‌گو (آمریکا) برگزار شد.

به گزارش شفا آنلاین، کنفرانس سالانه توانبخشی آسیب مغزی، میزبان طیف وسیعی از متخصصان، از جمله متخصصان مغز و اعصاب، پزشکان، روانپزشکان و روانشناسان، پرستاران بخش مغز و اعصاب، فیزیوتراپیست‌ها، متخصصان کاردرمانی و گفتار درمانی بود که با هدف معرفی استراتژی‌های جدید درمانی شامل مداخلات فیزیکی، توانبخشی و پزشکی، همچنین کمک به حل مشکلات شناختی، عاطفی و اجتماعی بیماران مبتلا به آسیب‌های مغزی، گردهم جمع شده بودند.

مداخلات جراحی مغز و اعصاب در درمان آسیب مغزی، اختلالات، ناتوانی جسمی و مشکلات رفتاری در بیماران دچار آسیب مغزی، آسیب مغزی در ورزشکاران، روش‌های نوین توانبخشی، نیازهای جدی پس از توانبخشی، نقش فناوری رباتیک در توانبخشی آسیب مغزی، افزایش و بهبود کیفیت زندگی بیماران دچار آسیب مغزی، محورهای اصلی این کنفرانس را تشکیل می‌دادند.

دکتر میشائل لوباتس، مدیر مرکز توانبخشی اسکریپس ریاست این کنفرانس را برعهده داشت؛ دکتر بنت اومالو، استاد دانشگاه کالیفرنیا در دیویس نیز سخنران اصلی این کنفرانس بود.

کنفرانس Brain Injury Rehabilitation2016 در بخش‌های سخنرانی، ارائه مقاله و پوستر، کارگاه آموزشی و بخش ویژه نمایشگاهی برگزار گردید.

طی دو روز برگزاری این کنفرانس، 1 سخنرانی، 11 مقاله و 21 پوستر ارائه شده و 7 کارگاه آموزشی نیز برگزار گردیدند:

Returning to the Classroom after Concussion

A Discussion with Brain Injury Survivors and Their Caregivers

Technology and Traumatic Brain Injury

Driving after Traumatic Brain Injury

Early Mobilization and Rehabilitation Therapies in the ICU

Motivational Interviewing

Music Therapy for Traumatic Brain Injur

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: