کد خبر: ۱۰۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 25
شفا آنلاین>جامعه پزشکی>معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تعداد ۳۷ پزشک و ۳۳ پیراپزشک در ایستگاه های ایمنی و سلامت این جمعیت در استان داوطلب خدمت به گردشگران و زائران شدند.
به گزارش شفا آنلاین،علیرضا فضلیانی با بیان اینکه تعداد ۳۷  پزشک و ۳۳ پیراپزشک داوطلب خدمت به زائران شدند گفت: طرح داوطلب یار امداد و نجات با مشارکت پزشکان و پیراپزشکان داوطلب انجام شده است و در مناسبت‌های شاخص سال همچون ایام نوروز در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اجرا می شود.

وی افزود: این طرح در قالب ۶ بخش اطلاع‌رسانی طرح در میان اعضا و داوطلبان فراخوان و ثبت‌نام از پزشکان و پیراپزشکان علاقه‌مند، سازماندهی پزشکان و پیراپزشکان براساس شیفت‌های کاری با توجه به زمان اعلام شده به آنها، برگزاری جلسات هماهنگی و نعامل با سازمان امداد و نجات، پیش‌بینی ایاب و ذهاب جهت اعزام پزشکان و پیراپزشکان به پایگاه‌های شناسایی شده، پیش‌بینی اقلام مورد نیاز طرح و تهیه تجهیزات پزشکی و داروهای مورد نیاز صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: در این طرح پزشکان و پیراپزشکان مستقر در پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای جهت ارائه خدمات درمانی رایگان به مصدومان و مجروحان حوادث و سوانح نوروزی فعال هستند.

فضلیانی تصریح کرد: در راستای اجرای طرح داوطلب‌یار امداد و نجات ۳۷ پزشک و ۳۳ پیراپزشک جهت همکاری با جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اعلام آمادگی کردند.

وی تأکید کرد: در این طرح روزانه ۷ پزشک و ۹ پیراپزشک به صورت داوطلبانه در ۸ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای خراسان رضوی به مصدومان و مجروحان حادثه دیده در سفرهای نوروزی در حوزه‌های امدادی و درمانی خدمات‌رسانی می‌کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: