کد خبر: ۱۰۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۵ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - 2016March 20
شفا آنلاین>سلامت>معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آمورش پزشکی تعداد ماموریت های اورژانس برای انتقال بیماران به مراکز درمانی را30 هزار ماموریت عنوان کرد و گفت: از این آمارها، حدود7 هزار ماموریت معادل 25 درصد مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر محمد آقاجانی، ظهر امروز (یکشنبه) با حضور در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور (EOC) در ستاد وزارت بهداشت با اشاره به آمادگی کامل امکانات موجود در وزارت بهداشت در ایام تعطیلات نوروزی، افزود: مراکز درمانی شامل بیمارستانها، درمانگاه ها و داروخانه آماده ارائه خدمات به مردم هستند و ناوگان اورژانس 115 کشور نیز با صد درصد توان خود به مردم خدمات ارائه می دهد.
معاون درمان وزیر بهداشت تعداد ماموریت های اورژانس برای انتقال بیماران به مراکز درمانی را30 هزار ماموریت عنوان کرد و افزود: از این آمارها، حدود7 هزار ماموریت معادل 25 درصد مربوط به حوادث ترافیکی بوده است.
معاون درمان وزیر بهداشت از راه اندازی سامانه سلامت نوروزی به آدرس (SALAMATENOROOZI.IR) خبر داد و اظهارداشت: در این سامانه بیش از 6 هزار و 200 مرکز درمانی در550 شهر کشور ثبت شده و مردم و مسافران در جریان سفرهای خود برای دریافت خدمات درمانی می توانند به این سامانه مراجعه کنند.
آقاجانی تصریح کرد: اطلاعات مربوط به بیمارستان ها، درمانگاه ها، آزمایشگاه ها، مراکز تصویر برداری، داروخانه ها، دندانپزشکی ها و اورژانس ها به تفکیک هر استان و شهرستان، روزهای فعالیت و نوع موسسه در این سامانه وجود دارد.
معاون درمان وزیر بهداشت همچنین به مردم توصیه کرد تا در صورت نیاز به دریافت فوریت های پزشکی در هر نقطه از کشور، با مراجعه به سامانه سلامت نوروزی اطلاعات مربوط به نزدیک ترین مرکز درمانی شامل آدرس، تلفن و روزهای فعالیت را دریافت کنند.

برچسب ها: مدیریت ، حوادث ، بهداشت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: