تاریخ انتشار: ۱۹:۴۷ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 31
ضریب نفوذ بیمه های زندگی درایران 7 درصد است
شفا آنلاین:مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین با انتقاد از ضریب نفوذ بیمه های زندگی درکشورگفت: ضریب نفوذ بیمه های زندگی درکشور 7 درصد است که ما درمقایسه با کشورهای توسعه یافته که این رقم 56 درصد است فاصله زیادی داریم.
به
گزارش شفا آنلاین-ابراهیم حمیدی درجریان رونمایی از تازه
ترین طرح بیمه ای بیمه ایران تحت عنوان بیمه "مان" با بیان اینکه درآسیا
نیزضریب نفوذ بیمه های زندگی بیش از 70 درصد است،افزود:درحال حاضر ضریب
نفوذ بیمه های زندگی درایران در مقایسه با سایر کشورها بسیار پایین است و
ما درصدد هستیم با ارائه تازه ترین طرح خود این ضریب را درکشورافزایش دهیم
وبه استانداردهای جهانی نزدیک تر شویم. وی درخصوص ویژگی های این طرح به عدم
محدودیت سنی دراین بیمه نامه اشاره کرد وافزود: معتقدیم با برداشتن این
محدودیت می توانیم ضریب نفوذ بیمه را به طرز گسترده ای افزایش دهیم زیرا
مشتریان بیشتری دربازار هدف قرار گرفته و برای خرید این بیمه نامه اقدام
خواهند کرد. همچنین انعطاف پذیری در پرداخت حق بیمه از سایر مزایای این
بیمه نامه جدید است که بیمه ایران برای افزایش تعداد بیمه گذاران بیمه های
زندگی درهمین راستا تسهیلات دیگری در نحوه پرداخت حق بیمه درنظر گرفته است
که بیمه گذار با استفاده از این تسهیلات می تواند به صورت ماهیانه،سه ماه
یکبار و یک جا حق بیمه خود را پرداخت نماید. مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین
اضافه کرد: پرداخت 25 درصد از سرمایه درمواردی که بیمه شده به آن نیاز
دارد به خصوص درزمان بیماری از دیگر مزایای این طرح جدید بیمه ای است.
علاوه براین در این طرح پوشش رایگان فوت براثر حادثه نیز دیده شده است که
به مبلغ 50 میلیون ریال می باشد. حمیدی اضافه کرد: پوشش درمان سرطان از
دیگر ویژگی های این بیمه است دراین بیمه نامه برخلاف سایرموارد سرطان را از
پنج بیماری خاص جدا کرده وبه طوراختصاصی این بیماری دراین بیمه نامه تحت
پوشش قرار گرفته است. به گفته وی بیمه ایران برای پوشش بیمه سرطان دراین
طرح مبلغ 300 میلیون ریال درنظر گرفته است که به بیمه گذار درصورت مبتلا
شدن به این بیماری پرداخت می شود. مدیرعامل بیمه ایران معین درادامه طرح،
پرداخت مستمری تا 10 سال را از دیگرمزایای این بیمه نامه جدید برشمردو
افزود: دراین بیمه نامه بیمه گذار می تواند تا 10 سال مستمری از شرکت بیمه
از محل اندوخته ها دریافت نماید که درسایر بیمه نامه های مشابه این مهم
دیده نشده است. وی با اشاره به رویکرد جدید بیمه ایران مبتنی براستفاده
ازتوسعه و ارائه خدمات الکترونیک، اظهارداشت: با امکاناتی نرم افزاری و سخت
افزاری که دراین شرکت تدارک دیده شده است بیمه گذاران می توانند درهرلحظه
از آخرین وضعیت بیمه نامه خود به صورت آنی مطلع شوند. حمیدی درباره نام و
عنوان تازه ترین طرح بیمه ای بیمه ایران با عنوان "مان" یادآور شد:مان به
معنای نگهبان،احترام و بنیان خانواده است،همچنین مان اندیشه،تفکر،خانه
ودودمان را دربر می گیرد علاوه براین نماد ماندگاری،امید و نشاط درخانواده
های ایرانی است و ما با این نام سعی خواهیم کرد در تمامی خانه های ایران
نفوذ کنیم. به گفته و ی برای طراحی و عرضه این بیمه نامه کارشناسان ارشد
این شرکت نزدیک به 1200 ساعت کار تخصصی در کارگروه های مختلف انجام داده
اند تا این طرح آماده عرضه به متقاضیان شود.