کد خبر: ۹۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - 2016February 20
شفا آنلاین>جامعه پزشکی>هفتمین همایش بین المللی «روز جهانی بیماری‌های نادر» با شعار پایش سلامت با محوریت مسائل تشخیصی پزشکی نهم اسفندماه سالجاری در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین،مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران در آستانه برگزاری روز جهانی بیماری‌های نادر، اظهار داشت: ۲۸ فوریه که امسال مصادف است با ۹ اسفندماه به عنوان روز جهانی بیماری‌های نادر  ما شاهد برگزاری هفتمین همایش بین المللی «روز جهانی بیماری‌های نادر» در سالن همایش‌های صدا و سیما خواهیم بود.

علی داودیان افزود: این مراسم یکشنبه شب با حضور دانشمندان، پزشکان، پژوهشگران و محققان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار خواهد شد.
به گفته وی؛  این مراسم همزمان با ۹۴ کشور دنیا در ایران برگزار خواهد شد.

داودیان پرداختن به مسائل مربوط به ژنتیک و تشخیصی پزشکی را از جمله اهداف برگزاری این مراسم دانست و گفت: امید است با حضور مسئولین امر سلامت کشور این مراسم هر چه با شکوه‌تر برگزار شود و ما به اهداف مورد نظر خود که کمک به بیماران است دست یابیم.

مدیرعامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران اظهار داشت: پایش سلامت با محوریت مسائل تشخیصی پزشکی از اصلی‌ترین پیام این دوره همایش است که بنیاد بیماری‌های نادر خواستار و پیگیر آن خواهد بود و همه امید ما این است که در ایران آحاد مردم به خصوص بیماران نادر و صعب العلاج بتوانند از مجموعه خدمات وابسته به بنیاد بیماری‌های نادر بهره‌مند شوند.

وی در پایان گفت: همچنین ما در تاریخ ۸ اسفند همایشی علمی در دانشگاه تهران برگزار خواهیم کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: