کد خبر: ۹۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۴ - 2016January 15
شفا آنلاین>سلامت>با اجرای طرح بزرگ مردم یاری بیش از هزار و 500 نفر از مردم شهرستان میرجاوه از خدمات بهداشت و درمان رایگان پزشکان شاهد استان بهره مند شدند.
به گزارش شفا آنلاین،معاون اجتماعی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای طرح بزرگ مردم یاری افزون بر هزار و 500 نفر از مردم شهرستان میرجاوه از خدمات بهداشت و درمان رایگان پزشکان شاهد استان بهره مند شدند.

سرگرد رسول زاده فرسادافزود : این طرح که برای نخستین بار به صورت یک روزه در شهرستان مرزی میرجاوه اجرا شد بیش از 25 پزشک، بهیار و کادر بهداشت و درمان مرزبانی مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات دندانپزشکی، چشم پزشکی، سرم تراپی، تست فشار خون و قند، مشاوره روان شناسی خانوادگی در کنار ارائه بسته های فرهنگی، بهداشتی و مواد غذایی بخشی از فعالیت های صورت گرفته در قالب این طرح بود.

وی تصریح کرد : با توجه به استقبال خوب مردم محروم میرجاوه از این طرح، مرزبانی استان در نظر دارد این طرح را در تمامی طول سال با همکاری سایر نهادهای بهداشتی و درمانی به دیگر مناطق استان گسترش دهد.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای مرزبانی سیستان و بلوچستان در کنار دفاع از تمامیت ارضی کشور آماده ارائه خدمات مختلف به مردم مرزدار استان در قالب طرح مردم یاری نظیر خدمات بهداشتی و درمانی هستند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: