کد خبر: ۹۳۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶:۱۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۴ - 2016January 15
شفا آنلاین>بیمه و بانک> از نظر صدا و سیما اعتراض سپرده گزاران ایتالیایی مهم تر از اعتراض سپرده گزاران وطنی شرکت ها و موسسات مالی دچار بحران شده است.
به گزارش شفا آنلاین،به نقل از  صدا و سیما در اقدامی اقدام به پخش گزارش خبر اعتراض سپرده گذاران ایتالیایی بر علیه بانک های این کشور کرد!

این در حالی است که بیش از یکسال است که تعداد زیادی از شهروندان و مشتریان برخی از موسسات مالی و اعتباری درگیر بحران موسسات غیر مجاز هستند.

سپرده گذاران موسسات غیر مجاز
و برخی شرکت های داخلی بیش از یک سال است که از هر اقدامی برای نشان دادن اعتراض خود استفاده می کنند.

این در حالی است که اعتراضات سپرده گزاران داخلی بر علیه بانک مرکزی و همچنین برخی از موسسات مالی غیر مجاز و شرکت ها چندان باب میل مدیران بخش خبر صدا و سیما خوش نمی آید.

مدیران صدا و سیما با چشم بستن بر روی اعتراضات سپرده گذاران موسسات مالی و این شرکت های دچار بحران شده وطنی این اخبار را سانسور می کنند.

اما در اقدامی عجیب صبح امروز خبری از صدا و سیما و شبکه های خبری با شدت و مشتاقانه پخش شد که دل بسیاری از سپرده گذاران موسسات وطنی را رنجاند.

حمید معصومی نژاد خبرنگار صدا و سیما در ایتالیا گزارشی از اعتراضات مردم رم نسبت به ورشکستگی و کمبود نقدینگی برخی بانک های این کشور را پخش کرد.

با پخش این گزارش این سوال در ذهن مخاطب شکل می گیرد که آیا قرار است صدا و سیما بر روی مشکلات، واقعیت ها و اعتراضات سپرده گذاران موسسات مالی که چند ماهی دچار مشکلات عدیده ای شده اند چشم ببندد و اعتراض سپرده گزاران ایتالیایی را پخش کند؟

آیا اهمیت اعتراض سپرده گزاران وطنی به اندازه سپرده گزاران ایتالیایی نیست؟

توصیه می شود صدا و سیمای ملی علاوه بر حل مشکلات و اعتراضات سپرده گذاران ایتالیایی! با پخش گزارشات و مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی و برخی از شرکت های دچار بحران شده، گامی هر چند کوچک برای حل مشکلات شهروندان وطنی نیز بردارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: