کد خبر: ۸۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 07
شفاآنلاین:بیمه و بانک>مدیر عامل بانک شهر با اشاره به استقرار سیستم مدیریت یکپارچه HSE در این بانک اظهار کرد: استقرار این سیستم در بانك‌شهر در راستای توجه به منابع انسانی و افزایش کیفیت در خدمات رسانی این بانک صورت گرفته است.
به گزارش شفاآنلاین : دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب اظهار کرد: این بانک به‌ عنوان بانكي پيشرو و حامي سلامت، نخستین بانكي است كه به استقرار نظام سلامت و ايمني به ‌منظور توسعه پايدار HSE(نظام مديريت فراگير سلامت، ايمني و محيط زيست) درنظام بانكي اقدام کرده‌است.
وی با اشاره به ویژگی‌های این سیستم افزود:  فلسفهHSE و محيط‌زيست و كرامت انساني، از طريق نگاهي سيستماتيك و مرتبط با عوامل مختلف سلامت، ايمني و زيست‌محيطي نه تنها در زندگي كاركنان و تمامی مشتريان، بلكه در رشد و توسعه همه‌جانبه كشور، نقش ويژه‌اي ايفا مي‌كند.
مدیر عامل بانک شهر خاطر نشان کرد: بر اين باوريم با نيازسنجي و به‌كارگيري برنامه‌هاي كاربردي بهداشتی و ايجاد انگيزه لازم جهت پيروي از روش‌هاي اجرایي در اين نظام، در آينده نه‌چندان دور شاهد ارتقاء سطح سلامت كاركنان، حذف ريسك فاكتورهاي بهداشتي، ايمني، محيط‌زيستي، تطابق بهينه شرایط كار با كاركنان، افزايش كيفيت خدمات و در نتیجه ارتقاء رضايت روزافزون مشتريان و در نهایت تسهيل دستيابي به اهداف عالي بانك شهر خواهيم بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: