کد خبر: ۸۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 06
شفا آنلاین>بیمه و بانک>قیمت جهانی طلا جمعه گذشته پس از انتشار گزارش وزارت کار آمریکا درخصوص وضعیت بازار اشتغال و نرخ بی‌کاری در ماه نوامبر با افزایش دو‌درصدی روبه‌رو شده و از پایین‌ترین سطح در شش سال گذشته فاصله گرفته است.
 به گزارش شفا آنلاین، براساس این گزارش با وجود اینکه اقتصاد آمریکا در ماه نوامبر بیش از ٢١١‌ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرده ولی نرخ بی‌کاری بدون تغییر در سطح پنج درصدی باقی مانده است. در نظرسنجی آنلاین کیتکو نیوز این هفته ٤١٧ نفر شرکت کرده‌اند که از این تعداد ٢٤٠ نفر معادل ٥٨ درصد پیش‌بینی کرده‌اند قیمت طلا در روزهای آینده با افزایش روبه‌رو خواهد شد.

 قیمت اونس جهانی طلا هم بعد از انتشار این گزارش با افزايش مواجه شد و با ایستادن بر هزار و ٨٦ دلار بر معاملات هفتگی خود همه فعالان این بازار را غافلگیر کرد.  مصطفی قدرتی معامله‌گر ارز و سکه  از افزایش ١١‌هزار‌تومانی سکه طرح جدید بعد از رشد قیمتی اونس طلا خبر می‌دهد: اونس جهانی طلا با انتشار گزارش کار آمریکا حدود ٣٥ دلار نسبت به روز پنجشنبه افزایش نشان داد که با این اتفاق سکه طرح جدید هم قیمت‌های بالاتری را تجربه کرد. آخرین نرخی که برای این سکه در بازار شنیده شد ٩٢٠‌هزار تومان بود هرچند که سکه طرح جدید در معاملات دیروز ٩٢٢‌هزار تومان را هم تجربه کرد. در‌حال‌حاضر این سکه شش‌هزار تومان حباب منفی دارد.

 به گفته او، دلار هم در جریان معاملات روز گذشته بر سه هزارو ٦١٨ تومان ایستاد تا همچنان بر کاهش قیمت تأکید کند. شرق
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: