کد خبر: ۸۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - 2015December 03
شفا آنلاین>سلامت>معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی از افتتاح فاز اول بیمارستان دکتر سمیعی در رویداد سمپوزیوم جراحان مغز و اعصاب خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،علیرضا دلیری معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: رویداد سمپوزیوم بزرگترین رویداد علمی کشور خواهد بود و به عبارتی تا‌کنون تقلید این رویداد را در کنگره‌ها نداشته‌ایم 8 هزار مهمان خارجی که از متخصصین مغز و اعصاب سراسر دنیا و کشورهای اروپایی در این رویداد حضور خواهند داشت و 1500 متخصص داخلی شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: هم زمان با این رویداد فاز اول بیمارستان دکتر سمیعی افتتاح خواهد شد و هم چنین یکسری کنگره را خود دکتر سمیعی برگزار خواهد کرد.

دلیری با اشاره به هدف از برگزاری این رویداد علمی تصریح کرد: فدراسیون بین‌المللی مغز و اعصاب دنیا هر ساله این کنگره را در یک کشور برگزار خواهد کرد بر اساس مصوب فدراسیون این رویداد در سال 2016 در ایران برگزار می‌شود و قاعدتا هدف‌های مختلفی از جمله تخمین ظرفیت ایران و آخرین دستاوردهای علمی ایران در بحث مغز و اعصاب دنبال می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان کرد: در این رویداد بین متخصصین داخلی و خارجی و مراکز علمی دانشگاهی داخلی، اساتید در خارج از کشور تعامل برقرار خواهد بود و متولی اصلی این رویداد و نقش اصلی بر عهده معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خواهد بود.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: