کد خبر: ۸۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - 2015November 26
شفا آنلاین>سلامت>مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به برگزاری نشست مشترک و همدلی وزارتخانه های رفاه و بهداشت در مورد طرح تحول سلامت، از تشکیل سه کارگروه برای برون رفت از مشکلات این طرح خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین، دکترسیدتقی نوربخش با بیان اینکه صیانت از حقوق سازمان و عدم وجود شکاف در بین دو وزارتخانه و متولیان طرح تحول سلامت مورد تاکید می باشد، اظهارکرد: این نشست با وزرای رفاه و بهداشت و مسئولان ارشد این دو وزارتخانه در جوی کاملا صمیمی و همراه با همدلی برگزار شد و تا ساعتی از بامداد روز پنجشنبه بطول انجامید.
وی افزود: مسائل فی مابین بطور شفاف مطرح و مقرر شد با تشکیل سه کارگروه ویژه مسائل، بررسی و راه حل های لازم در خصوص طرح تحول سلامت استخراج و عملیاتی شود.
نوربخش افزود: همچنین مقرر شد با هدف ایجاد هماهنگی های بیشتر و تشریح سیاست ها و برنامه های مشترک دو وزارتخانه تا دو هفته آینده همایشی با حضور مسئولان وزارتخانه ها، تمام دست اندرکاران طرح تحول سلامت، مدیران استانی بیمه ها و روسای دانشگاه های علوم پزشکی برگزار شود.
وی اظهارکرد: طرح تحول سلامت مهم ترین طرح دولت یازدهم در بعد سیاست داخلی است و هیچ مسئله ای نباید مانع اجرای آن شود.
وی گفت: در سال دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی، مسئولان و متولیان حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با همدلی و همزبانی در جهت ارتقاء کیفیت خدمات به مردم و رفع موانع موجود تلاش خواهند کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: