کد خبر: ۸۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 27
شفا آنلاین>سلامت>برای نخستین بار اولین کنگره بین‌المللی سرطان سینه با همکاری جهاد دانشگاهی و با حضور جمعی از اساتید کشور انجام گرفت.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر حسین فودازی دبیر کمیته‌ی علمی آنکولوژی هشتمین کنگره سرطان سینه جهاد دانشگاهی گفت: امسال برای اولین بار کنگره بین‌المللی سرطان‌سینه جهاد دانشگاهی در سالن اجتماعات کتابخانه‌ی ملی در تاریخ 6 تا 8 آبان ماه برگزار می‌شود. 

وی با اشاره متفاوت بودن تشکیل کنگره‌ی سرطان سینه‌ی امسال بیان کرد: شش سخنران خارجی از کشورهای آمریکا،‌ انگلیس،‌فرانسه و بلژیک شرکت می‌کنند که آخرین یافته‌ها و دانسته‌های سرطان سینه در بحث تشخیص سرطان سینه، ژنتیک، پاتوبیولوژیک،‌ درمان جراحی، شیمی درمانی و رادیوتراپی، تکنیک‌هایی برای تشخیص سرطان سینه از ماموگرافی، ام‌آی آر، آسیب شناسی و پاتوبیولوژی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: در کنار مهمانان خارجی،‌ اساتید کشور از دانشگاه‌ها و مراکز مختلف کشور به صورت 3 روز پیوسته از صبح تا بعد از ظهر حضور دارند.

دبیر علمی هشتمین کنگره سرطان سینه جهاد دانشگاهی با اشاره به ساختارهای متفاوت ژنتیکی هر فرد گفت: ساختار ژنتیکی هر فردی با دیگری متفاوت است و درمان سرطان باید به صورت شخص به شخص بررسی شود. و نمی‌توان برای هر فردی یک نسخه‌ی واحد نوشت. 

وی با اشاره به اینکه سرطان سینه شایع‌ترین و کشنده ترین سرطان برای خانم‌ها در کل دنیا است،‌ اذعان کرد: این موضوع به قدری مهم است که از نظر مسائل اقتصادی، سلامت و درمان ارزشمند است و تمام دنیا هم به سمت مسیری می‌رود تا بتواند برای درمان سرطان سینه یک درمان کامل ارائه دهد. 

فودازی افزود: به دبیرخانه این کنگره در حدود یکصد مقاله ارسال شده که از بین آنها 5 تا 6 مقاله در سالن اصلی ارائه می‌شود،‌همچنین نیز در حدود 25 تا 30 مقاله در سالن فرعی به صورت سخنرانی سریع و تعداد 40 تا 50 مقالات به صورت پوستر در محل کنگره ارائه خواهد شد. 

البته لازم به ذکر است که کارگاه‌های جانبی همچون کارگاه‌های جراحی زنده و ارائه مقالات سریع هم برگزار خواهد شد. yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: